بانکبانک و بیمه

بررسی پتانسیل های هرمزگان برای توسعه بانکداری قرض الحسنه

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

عیسی امامی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد حوزه های جذب منابع، کنترل مصارف و کاهش مطالبات بانکی و در راستای تدوین برنامه راهبردی برای تحقق اهداف ترسیمی و سیاست های اعتباری سال جاری به استان هرمزگان سفر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این سفر، عیسی امامی از شعبه بانک در جزیره کیش و شعب شهرستان های بندرعباس، پارسیان، بستک، جناح، بندرلنگه، قشم و جاسک بازدید خواهد نمود.
عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع همکاران جزیره کیش با بیان اهمیت و جایگاه جنوبی ترین استان مرزی کشور، به پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان و قرارگرفتن در مجاورت با تنگه هرمز به عنوان یکی از حساس‌ترین و حیاتی‌ترین گذرگاه‌های کشور،اشاره کرد.
وی با بر شمردن ظرفیت های خوب استان هرمزگان در بخش های گردشگری، صنعتی، نفت و گاز، کشتی سازی، شیلات، تجاری، کشاورزی و … افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران با خدمات خوب و ارزنده می تواند سهم قابل توجهی از بازار هدف را به خود اختصاص دهد.
امامی ادامه داد: لازمه این موفقیت و کسب سهم بیشتر از بازارهای هدف، شناسائی ظرفیت های اقتصادی هرمنطقه و تشکیل شورای راهبردی، کمیته های بازاریابی و برگزاری جلسات منظم و مستمر در ستاد و شعب می باشد.
عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران خاطرنشان کرد: امروز بانک قرض الحسنه مهرایران یکی از بانک های مهم و اثرگزار درکشور است که با انعقاد تفاهم نامه های متعدد نقش اثر گذار درپویایی اقتصاد کشور دارد.
امامی همچنین تاکید کرد: مطالعه و اهتمام کامل به دستورالعمل ها و طرح های بانک خصوصاً طرح های همیاران مهر و اندوخته خانواده در بهبود همه شاخص های آماری بانک ،خصوصاً جذب منابع پایدار نقش موثر تری خواهد داشت .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا