بانکبانک و بیمه

جذب منابع ارزان قیمت، کلید توسعه واحدهای تولیدی

معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین:

معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین در بازدید از شعب استان البرز با بیان اهمیت حمایت از تولید اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی، نقش بانکها در تحقق شعار سال ۱۳۹۸″رونق تولید” بسیار پررنگ است، و این امر محقق نمی‌شود، مگر با برنامه‌ریزی صحیح و هدایت منابع به سمت تولید کنندگان واقعی.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران زمین، جلسه هم اندیشی پس از بازدید از شعب استان با حضور قدیمی، حسینی کنارویی و کلیه همکاران ستاد و صف استان های البرز و قزوین در مرکز همایش های پردیس کشاورزی استان البرز برگزار شد.
در این جلسه معاون عملیات بانکی ضمن تاکید بر جذب منابع ارزان قیمت و افزایش مشترکین خدمات بانکداری مدرن گفت: همه ما باید به پاس تلاش هایی که از گذشته برای رشد و تعالی بانک ایران زمین تا کنون صورت گرفته تمام همیت و جدیت خود را به کار بندیم و شاهد بزرگ شدن خانواده بانک ایران زمین باشیم.
وی در ادامه افزود: در بازدید از شعب استان تغییرات مثبتی همچون پویایی، حرکت، تقویت روحیه کارتیمی و داشتن برنامه و هدف در بین همکاران کاملاً مشهود است و با وجود همکاران با انگیزه، جوان، توانمند و تحصیل کرده و همچنین وجود مناطق صنعتی، کشاورزی در منطقه، منشأ اثرات سازنده و موثر در راستای رشد شعب خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش بهتر شعب این منطقه خواهیم بود.
در ادامه جلسه حسینی کناروئی، در خصوص اهداف و برنامه های مدیریت امور شعب استان ها در سال ۹۸ صحبت کرد و افزود: از ابتدای امسال کلیه برنامه های شعب از جمله جذب منابع، وصول مطالبات، بانکداری مدرن، دستگاه های پایانه های فروشگاهی به صورت جدی رصد می گردد. ایشان همچنین خاطر نشان کرد: کلیه همکاران باید با توجه شیوه نامه کارگروه ها در کلیه سطوح ضمن برنامه ریزی دقیق و هماهنگ به سوی تحقق اهداف بانک گام بردارند.
در این جلسه رئیسی مدیر شعب منطقه عملکرد شش ماهه استان را تشریح کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، کار تیمی و تلاش مضاعف همکاران شعب در زمینه هایی چون بازاریابی، رصد پایانه های فروشگاهی، افزایش مشتریان بانکداری مدرن و کاهش مطالبات، گامی موثر در پیشبرد اهداف تعیین شده بانک برداشته خواهد شد.
در پایان جلسه از شعب عظیمیه، آزادی رجائی شهر ، فردیس و عدل قزوین و همکارانی که طرحهای مفید و سازنده ارائه نمود تقدیر بعمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا