امور زیربناییراه و ساختمان

قیمت آپارتمان‌های نقلی در پایتخت/جدول

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از دنیای اقتصاد، بررسی میدانی از وضعیت بازار مسکن طی روزهای اخیر نشان می‌دهد: میزان مراجعه متقاضیان مصرفی به بنگاه‌های املاک برای خرید مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است.

به گفته مشاوران املاک محدوده مشتریان موجود در بازار که همچنان به بنگاه‌های املاک مراجعه می‌کنند خانه‌اولی‌های مجهز به تسهیلات خرید مسکن هستند که به دلیل سررسید شدن زمان سپرده‌گذاری خود امیدوار به خرید خانه هر چند با متراژ کوچک هستند.

مشاوران املاک یکی از گزینه‌های مناسب برای خانه‌اولی‌ها را آپارتمان‌های تا ۵۰ مترمربع می‌دانند. به ویژه برای خانه‌اولی‌های مجرد گزینه خرید آپارتمان‌های نقلی بسیار مناسب است.

همچنین بخوانید

به گفته آنها به دلیل پایین بودن متراژ، قیمت کل واحد مسکونی با قدرت خرید متقاضی مصرفی تناسب بیشتری دارد

. بررسی‌های میدانی از وضعیت آپارتمان‌های نقلی عرضه شده به بازار مسکن نشان می‌دهد: در حال حاضر بخش عمده این گروه از آپارتمان‌های مسکونی به قیمت رسیده و متناسب با میانگین قیمت تعیین شده در منطقه است. البته در برخی مناطق شهری نیز قیمت هر مترمربع آپارتمان‌های نقلی بالاتر از آپارتمان‌های مشابه ارائه شده است. یکی از نکات قابل توجه که می‌تواند شرایط مناسب‌تری را برای متقاضیان مصرفی در هنگام خرید آپارتمان‌های نقلی به وجود آورد، فراوانی نسبی بالاتر این فایل‌ها نسبت به واحدهای کوچک و میان‌متراژ در بازار مسکن است. در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های نقلی در مناطق مختلف شهر تهران ارائه شده است.

 

07-02

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا