خودروصنعت، معدن، تجارت

کاهش تعهدات معوق ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرد با تمرکز بر تکمیل خودروهای ناقص و افزایش عرضه به مشتریان، تعهدات معوق خود را کاهش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم،،  ایران خودرو اعلام کرد درحال حاضر تعهدات به جا مانده از سال گذشته درحال اجرا است و مشتریان براساس اولویت ثبت نام خودروهای خود را از ایران خودرو تحویل می گیرند. سود مشارکت و جریمه دیرکرد تحویل خودرو نیز به صورت دقیق و کامل محاسبه و پرداخت می شود.

برمبنای این گزارش، با بهبودهایی که در روند تامین و تولید ایجاد شده است، شرکت ایران خودرو تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

ایران خودرو تحویل تعهدات معوق خود را در دستور کار قرار داده و در صدداست تا قبل از زمستان امسال تمامی تعهدات معوق خود را اجرا کند. تحویل بیش از ۴۱۰ هزار دستگاه خودرو از آغاز تحریم ها تا کنون، نشان از توان این شرکت در ایفای تعهدات خود دارد.

همچنین بخوانید

این گزارش می افزاید، با دستور مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تمامی گروه های تامین، تولید، برنامه ریزی و سازندگان، بر تجاری سازی خودروهای ناقص و تحویل به مشتریان تمرکز کرده اند.

با برنامه ریزی جهت تجاری سازی روزانه دو هزار دستگاه در هفته های آینده، تکمیل، تجاری سازی و تحویل خودرو از این تعداد نیز فراتر خواهد رفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا