انرژیبانکبانک و بیمه

افزایش ۲.۸ برابری انرژی خورشیدی تولیدی در بانک ملی ایران

 

بانک ملی ایران در ادامه روند اتصال ساختمان های خود به سیستم تامین انرژی الکتریکی از منابع تجدیدپذیر، ۱۰ ساختمان دیگر را به این امکانات تجهیز کرد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از احداث چهار نیروگاه خورشیدی از شعب مرکزی، سعدی، حافظ و ساختمان مدیریت واقع در محوطه ادارات مرکزی بانک با مجموع ظرفیت ۹۰ کیلووات در سال ۱۳۹۶، به تازگی ۱۰ ساختمان دیگر نیز به این مجموعه پیوسته اند.

با احداث نیروگاه های جدید خورشیدی، ۲۶۰ کیلووات دیگر به ظرفیت تولید انرژی از این محل افزوده شده و مجموع انرژی تولیدی از منابع تجدید پذیر در بانک ملی ایران به ۳۵۰ کیلووات رسیده است.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری ۱۵۰ کیلووات ظرفیت جدید از محل نیروگاه های خورشیدی به مجموعه انرژی های مصرفی در بانک ملی ایران افزوده خواهد شد. این نیروگاه ها در مجموعه ادارات امور شعب مرکزی، جنوب، غرب و شرق تهران، شعبه کاشف، شعب بانک کارگشایی مرکزی و امیریه، ساختمان فردوسی، اداره کل مهندسی و املاک و ساختمان میرداماد به بهره برداری رسیده است.

بانک ملّی ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات مالی و بانکی در جهان با دارا بودن شبکه ای وسیع و گسترده از ساختمان ها و کارکنان در سطح کشور، با آگاهی از محدودیت منابع انرژی فسیلی و نقش کلیدی خود در صیانت از این منابع انرژی، در راستای مسئولیت اجتماعی و همسو با سیاست های کلان کشور در راستای توسعه پایدار، افزایش بهره وری، مصرف بهینه انرژی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و اجرای موثر قوانین کشور از جمله قانون اساسی در حوزه محیط زیست، ضمن تأمین منافع ذینفعان خود و صیانت از سرمایه های ملی که ضامن موفقیت، رشد، توسعه و سودآوری است، پیشتر خط مشی مدیریت انرژی را تدوین کرده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا