امور زیربناییراه و ساختمان

سرریز صد هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در کنار تولید واحدهای مسکونی جدید، تکمیل مسکن مهر را در دستور کار داریم و بحث دیگر موضوع عمران روستایی است که در این باره بنیاد مسکن ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را عهده دار است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، مازیار حسینی در مراسم انعقاد امضای تفاهم نامه ساخت صد هزار واحد مسکونی بین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست وزارت راه و شهرسازی تولید و راه‌اندازی جریان تولید مسکن است گفت: این سیاست در تمام نقاط کشور به ویژه نقاطی که با ضعف و کمبود مسکن در آن مواجه هستیم به اجرا می‌رسد.

وی ادامه داد: در کنار تولید واحدهای مسکونی جدید تکمیل مسکن مهر را در دستور کار داریم و بحث دیگر موضوع عمران روستایی است که در این باره بنیاد مسکن ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را عهده دار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های وزارت دفاع و نیروهای مسلح برای تولید مسکن گفت: نیروی‌های مسلح دارای اراضی‌های متعددی در شهرهای مختلف هستند که امکان تغییر کاربری این اراضی وجود دارد.

معاون مسکن و امور ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: با شناسایی این ظرفیت‌ها جلسات متعددی برای انجام توافقات برگزار شد که خوشبختانه با استقبال این نهاد هم مواجه شدیم.

حسینی با تاکید بر اینکه در این پروژه به دنبال تفکیک جمعیت نیستیم، گفت: بخشی از واحدهای مسکونی در این پروژه به کارکنان نیروهای مسلح واگذار می‌شود و سرریز آن در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین در این پروژه نه تنها تفکیک جمعیت انجام نمی‌گیرد بلکه شاهد ترکیب جمعیت هم خواهیم بود.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا