بانکبانک و بیمه

پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی به رونق تولید کمک می‌کند

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی وظیفه ذاتی و آرمانی ماست و در شرایط خطیر کنونی باید به رونق تولید در این بخش کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی در استان کرمانشاه، روح اله خدارحمی در جمع کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان کرمانشاه با اعلام مطلب فوق افزود: وظیفه ما حمایت از کشاورزی است و به این وظیفه افتخار می کنیم.

وی  با بیان اینکه  پرداخت تسهیلات خارج از بخش را محدود کرده ایم  افزود: برای آن دلیل منطقی و قانع کننده هم داریم. خدارحمی عملکرد بانک کشاورزی در تمام بخش ها را  قابل دفاع دانست وافزود: این بانک  در تمام بخش ها رشد قابل توجهی داشته است و نقش و سهم کارکنان شعب به خوبی مشهود است.

مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح نقش این بانک در حمایت از بخش کشاورزی گفت: اگر واحد های تولیدی موفق هستند و در مسیر رونق تولید حرکت می کنند، نتیجه تلاش فعالان  وتولید کنندگان این بخش و حمایت های بانک کشاورزی است.

وی با تأکید مجدد بر حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی و نقش بانک کشاورزی در این بخش، حمایت از توسعه شیلات و آبزیان،توسعه کشت گلخانه ای  و… در کشور را نمونه ای از نقش آفرین های این بانک دانست و خاطر نشان کرد: با مشارکت بانک کشاورزی تولید ماهی و میگو،گندم،گوجه فرنگی و … در کشور به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یافته  و بخشی از تولیدات نیز صادر می شود.

خدارحمی با بیان اینکه اجرای طرح توسعه اشتغال روستایی مایه افتخار و برکت برای بانک کشاورزی است  افزود: اجرای این طرح موجب توانمندی بیشتر فعالان بخش کشاورزی می شود و  به رونق تولید در این بخش کمک می کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی به نقش حمایتی این بانک در تولید و خرید تضمینی محصولات استراتژیک اشاره کرد و یادآور شد:تلاش برای بهبود بخش کشاورزی و معیشت کشاورزان وظیفه ماست زیرا به قشر مولد جامعه خدمت می کنیم.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنانش  با تأکید بر ضرورت کاهش هزینه ها راه حل آن را  جمع آوری منابع ارزان قیمت دانست و افزود:باید بانک را با پرداخت سود معقول ومنطقی اداره کنیم. وی تصریح کرد: بانکداری موفق است که منابع ارزان قیمت جمع آوری کند، هزینه هایش را کاهش  داده و به سودآوری برسد.

خدارحمی با اشاره  بر ضرورت تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد:  برخورد مناسب با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای های آنان در چهارچوب ضوابط ومقررات جزو مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا