بانک و بیمهبیمه

شعبه سمنان بیمه سرمد افتتاح شد

شعبه سمنان بیمه سرمد با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره این شرکت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب در این مراسم با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده این شرکت، گفت: شفافیت مالی و اخذ تاییدات لازم از نهاد های ذیصلاح زمینه برگزاری به موقع مجمع عمومی عادی سالانه شرکت را فراهم کرد، ضمن اینکه تخصیص سود ۳۰۰ریالی برای سال ۹۷، نشان دهنده مثبت بودن عملکرد شرکت است.

وی همچنین به تایید افزایش سرمایه این شرکت از طرف سهامداران اشاره کرد و ادامه داد: تصویب افزایش سرمایه به ۲۵۰۰میلیارد ریال با تایید سهامداران و با کسب مجوز از بیمه مرکزی و سازمان بورس، امکان افزایش ظرفیت نگهداری ریسک و ورود به بازارهای اتکایی را در سال جاری برای شرکت فراهم می آورد.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن مقایسه عملکرد سه ماهه بهار ۹۸ شعبه سمنان نسبت به پایان سال گذشته، گفت: افزایش چند برابری پرتفوی این شعبه در کنار ضریب پایین خسارت، نشان دهنده عملکرد مطلوب این شعبه است.
دکتر کاتب، با بیان اینکه در سال گذشته، زنجیره خدمت رسانی در سراسر کشور تکمیل شده است، لزوم توسعه شبکه فروش در استان سمنان را در سال جاری از اولویت های این شعبه دانست.
پس از افتتاح شعبه سمنان، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با محسن دباغ مدیر شعب بانک صادرات در این استان دیدار و گفتگو کردند.
مدیر شعب بانک صادرات استان سمنان، سرعت در ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه شدگان در بخش های درمان و اتومبیل را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد در سال جاری شاهد موفقیت های بیشتر بیمه سرمد در استان سمنان باشیم.
بر اساس این گزارش، صالحی معاون مدیر شعب بانک صادرات سمنان، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، امید گودرزی مشاور مدیرعامل در حوزه بیمه های اشخاص، حمیدرضا کتیرایی مدیر استان ها و شبکه فروش، بهراد گروه ای مدیر بانک و بیمه، حسن پورحسینی مدیر بیمه های اتومبیل و مهدی حیدرپور مدیر منطقه شمال بیمه سرمد نیز در مراسم افتتاحیه و دیدار با مدیر شعب بانک صادرات، حضور داشتند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا