امور زیربناییتعاون و اشتغال

ضیافت‌های خارج از عرف و تشریفات فرودگاهی سفرهای استانی ممنوع شد

معاون وزیر تعاون، طی نامه ای به مدیران این وزارتخانه در استان ها صراحتاً دستور داد تا از برگزاری ضیافت های خارج از عرف، نصب بنر و تشریفات فرودگاهی در سفرهای استانی خودداری کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد جعفر کبیری طی نامه ای خطاب به مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای این وزارتخانه اعلام کرده است: در راستای دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر رعایت صرفه جویی و پرهیز از هرگونه اسراف، ضمن تقدیر از اهتمام، تکریم و مهمان نوازی مقتضی است دستورفرمایید در خصوص بازدیدها و سفرهای استانی اینجانب و هیات همراه تاکید شود برگزاری ضیافت های خارج از عرف و غیر مرسوم، نصب بنر و تشریفات فرودگاه ممنوع و مراسم ها هر چه ساده تر برگزار شود.

همچنین کبیری تصریح کرده است که اسکان صرفاً از طریق هماهنگی با مهمانسراهای دولتی انجام شود.

احصاء ظرفیت ها و مشکلات بخش تعاونی دراستان و شناسایی تعاونی های مشکل دار و هماهنگی نشست با این تعاونی ها جهت بررسی و رفع مشکلات آنان ازدیگر بندهای این دستورالعمل وی به مدیران کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استانهای وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی سراسرکشور است.

معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرده است که درسفرهای استانی از تعاونی های موفق و پیشرو، بارویکرد ایجاد انگیزه و تشویق آنان، بازدید شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا