بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های بزرگ مشارکتی این بانک در استان سیستان و بلوچستان

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعالم بانک کشاورزی روز دوشنبه سوم خرداد در سفر به استان سیستان و بلوچستان از دو طرح بزرگ تولیدی که با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی در این استان راه اندازی شده اند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، خدارحمی در این سفر از واحد ۲۴۰ هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر ۱۱۶ و سردخانه ۷۵۰۰ تنی هامون ثمر بازدید و با مجریان طرح ها گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، واحد تولیدی ۲۴۰ هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر ۱۱۶ با پرداخت  ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای ۳۰ نفر فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید: سردخانه ۷۵۰۰ تنی هامون ثمر نیز با استفاده از ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای ۵۰ نفر فراهم کرده است.

شایان ذکر است مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از این طرح ها تاکید کرد: بانک کشاورزی علاوه بر حمایت مالی و کارشناسی در مرحله احداث طرح، خود را نسبت به حمایت از رونق طرح ها پس از راه اندازی نیز متعهد می داند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا