بانکبانک و بیمه

سرمایه انسانی متعهد، مهم ترین عامل موفقیت بانک مهر اقتصاد است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی کارکنان اداره امور شعب استان کردستان، سرمایه انسانی متعهد و پر تلاش را مهم ترین عامل موفقیت و رشد بانک عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ، سید ضیاء ایمانی ، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد، در این نشست که با حضور معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل امور مدیران و مدیر کل بازرسی و حسابرسی، صورت گرفت، با تقدیر و تشکر ار تمامی همکاران در کلیه سطوح سازمانی، عملکرد بانک در سال ۹۷ در شاخص های سود آوری و عملیاتی را مطلوب عنوان نمود.

مدیر عامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته در بحث متوازن سازی مصارف که شاخصه اصلی در آمد زایی به شمار می رود، ماموریت و اهداف مشخص و به تمامی شعب ابلاغ شد که خوشبختانه با پرداخت بی نظیر مبلغ ۳۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توانستیم سودآوری بانک را محقق نمائیم .

وی فروش املاک و دارائی های مازد، گسترش خدمات الکترونیک و کنترل و کاهش مطالبات را از سیاستهای مهم بانک عنوان کرد و ابراز داشت: به لطف خداوند و تلاش تک تک همکاران مطالبات نسبت به سال ۹۶ کاهش یافت و موجب آزاد سازی ذخایر و در آمد زائی بیشتر گردید که این مهم نیز برگ زرین دیگری به افتخارات همکاران در سال گذشته افزود.

مدیر عامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات و برنامه های مدونی در حوزه سرمایه انسانی انجام شد که اجرائی شدن طرح طبقه بندی مشاغل، تبدیل قراردادهای همکاران و افزایش سقف تسهیلات کارکنان از جمله این اقدامات محسوب می شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از برنامه ریزی، تلاش و همدلی همکاران استان کردستان و کسب رتبه های برتر کشور در سه سال گذشته، خاطر نشان کرد: این موفقیتها باید در سایه توکل بر خدا، برنامه ریزی مدون و  هم افزایی با قوت و قدرت ادامه یابد.

در ادامه، حسین ملا محمدی  رئیس اداره امور شعب استان کردستان  نیز ضمن  ارائه گزارشی از عملکرد استان بر لزوم برنامه ریزی و حرکت منسجم جهت رسیدن به اهداف متعالی بانک تاکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا