اقتصاد کلان

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان منصوب شد

با حکمی از سوی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:

فریبرز گرگی بعنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان منصوب شد
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با صدور حکمی از سوی قسوریان جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، فریبرز گرگی بعنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان منصوب شد.
در این مراسم که با حضور کاویانی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان، میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول و سنایی پور مدیر حراست سازمان اموال تملیکی و مدیران کل و نمایندگانی از دیگر دستگاه های دولتی برگزار شد، طی تقدیر نامه ای از زحمات سید رضا حسام در طول دوران خدمت صادقانه خویش تقدیر و تشکر شد و گرگی بعنوان مدیر جدید جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان معرفی شد.

متن حکم فریبرز گرگی به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای فریبرز گرگی

با سلام
با عنایت به تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرجمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای برنامه ها، خط مشی و سیاستهای ابلاغی دولت تدبیر و امید و بهره گیری از کلیه امکانات استان، هماهنگی و همکاری همه جانبه با بخش های مختلف سازمان و اهتمام برای برقراری تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و قضایی استان در تحقق اهداف و برنامه های سازمان حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید.
عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.

جمشید قسوریان جهرمی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا