بانکبانک و بیمه

در محل اقامت خود کد بورسی بگیرید

کارگزاری بانک سامان، با راه اندازی طرح سامانکس امکان دریافت غیر حضوری کد بورسی و پیوستن به جمع مشتریان این کارگزاری را فراهم کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در این طرح همکاران کارگزاری بانک سامان، کلیه مراحل احراز هویت و فعال سازی کدکاربری متقاضیان معامله در بورس را که ساکن مناطق ۱، ۲ و ۳ شهر تهران هستند، به صورت حضوری درب منزل آنان انجام خواهند داد.

همچنین سایر متقاضیانی که در دیگر مناطق شهر تهران و شهرهای دیگر کشور ساکن هستند، می‌توانند پس از پر کردن فرم‌های عضویت در سایت کارگزاری، به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه و بدون پرداخت وجه، مراحل احراز هویت خود را انجام و مدارک را شخصا و یا از طریق بانک برای کارگزاری بانک سامان ارسال کنند.

علاوه بر این مراکز پیشخوان دولت در سراسر کشور نیز کار احراز هویت و افتتاح حساب در کارگزاری بانک سامان را برای کلیه متقاضیان انجام خواهند داد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کارگزاری بانک سامان به نشانی https://samanbourse.com  مراجعه و یا با مرکز سامان ارتباط به شماه ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا