بانکبانک و بیمه

با کارت کارساز بانک سامان، از حساب بانک خرج کنید

معمولاً برای همه ما پیش‌آمده که حقوق ماهیانه کفاف خرج و مخارجمان را تا پایان ماه نداده و مجبور به دریافت مساعده یا پول دستی از شرکت، محل کار یا اطرافیان خودمان شدیم تا بعد از گرفتن حقوق‌‎مان، آن را تسویه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سامان،  شاید هیچ‌وقت به فکر هیچ‌کدام از ما نرسیده باشد که رقم اضافی و مازاد هزینه‌ها شخصی‌مان نسبت به حقوق دریافتی، یا هزینه‌های غیرقابل‌پیش‌بینی ماهیانه ازجمله مهمانی، سفر، تعمیر خودرو، منزل، لوازم‌خانگی و…را از طریق بانک تأمین کنیم!

بانک سامان ازطریق کارت کارساز این امکان را برای کارکنان شرکت‌ها فراهم کرده تا علاوه بر حقوق ماهانه خود در شرایطی ضروری و پیشبینیشده با خیالی آسوده تا ۵۰ درصد حقوق دریافتی از حسابتان اضافه برداشت داشته باشید. میزان اعتبار استفادهشده با اولین واریز به‌ حساب، توسط بانک به صورت خودکار تسویه میشود و شما میتوانید دوباره تا سقف اعتبار خود از آن در مواقع لازم استفاده کنید، درواقع این محصول بانک سامان سعی کرده است آرامش شما را در زمان هزینه‌های غیرقابل‌پیش‌بینی و کمبود نقدینگی حفظ کند و شما دیگر نیاز به قرض گرفتن از هیچ فردی را نداشته باشید.

چطور از کارت کارساز پول قرض بگیریم؟

نکته ابتدایی و مهم اینکه طرح کارساز بانک سامان برای افرادی که حقوق ماهیانه‌شان را از طریق بانک سامان دریافت می‌کنند قابلیت اجرا دارد. پس اگر حقوق ماهیانه شما از طریق بانک سامان پرداخت می‌شود در اولین فرصت برای استفاده از این امکان اقدام کنید. اگر هم حقوق ماهیانه‌تان از طریق بانک دیگری پرداخت می‌شود، با معرفی این طرح به کارفرما و مدیران خود اقدام کنید. یادآوری این نکته که با استفاده از این طرح دیگر برای دریافت مساعده سراغشان نمی‌روید، می‌تواند برای آن‌ها جذاب باشد.

از سویی این‌یک فرصت خوب برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که قطعاً در این شرایط اقتصادی فعلی، در مقاطع مختلف ماه با درخواست پرداخت مساعده از سوی کارکنان مواجه می‌شوند. بهره‌مند کردن کارکنان شرکت از طرح کارت کارساز این امکان را برای کارکنان و حقوق‌بگیران بانک سامان به وجود می‌آورد که علاوه بر حقوق ماهیانه خود، امکان خرید اضافی تا ۵۰ درصد میزان حقوق دریافتی‌شان را در طول یک ماه داشته باشند. به‌عنوان‌مثال با توجه به اینکه حداکثر اعتبار کارساز ۵۰ درصد حقوق دریافتی است، درصورتی‌که میزان حقوق دریافتی شما ۱۰ میلیون ریال باشد، امکان استفاده از اعتبار به مبلغ ۵ میلیون ریال توسط کارت کارساز برای شما امکان‌پذیر می‌شود. درصورتی‌که موجودی این کارت ۲ میلیون ریال باشد و شما نیاز به دریافت وجه نقد یا پرداخت بابت خرید کالا به میزان ۴ میلیون را داشته باشید با انجام تراکنش، این عملیات با موفقیت انجام شده و اعتبار به صورت خودکار برای شما فعال می‌شود. به عبارتی تفاوت مبلغ موردنیاز برای انجام تراکنش (دو میلیون ریال) از طریق اعتبار کارساز به‌صورت خودکار تأمین می‌شود.

خوب است بدانید، علاوه بر استفاده از اعتبار کارساز، امکان واریز وجه به کارت کارساز نیز برای شما وجود دارد. با واریز هر مبلغی به کارت کارساز، در هر بار استفاده از این کارت، ابتدا موجودی آن استفاده‌شده و در صورت کافی‌نبودن موجودی، امکان اضافه برداشت، حداکثر تا سقف اعتبار کارساز به‌صورت خودکار برای شما فراهم خواهد شد.

 

باید شرایط خاصی داشته باشم تا بیشتر از حقوقم خرج کنم؟

کارکنان شرکت‌هایی که سپرده واریز حقوق‌شان در بانک سامان متمرکز است با برخورداری از شرایط زیر می‌توانند کارساز را دریافت کنند:

  •  سابقه چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند.
  •  سابقه بدهی معوق در سیستم بانکی نداشته باشند.
  •  میزان خالص حقوق دریافتی آن‌ها باید بیش از ۱۰ میلیون ریال در ماه باشد.

لازم است بدانید، پس از عقد تفاهم‌نامه میان بانک و شرکت امکان ارائه این محصول برای کارکنان شرکت‌ها فراهم می‌‌شود.

چطور باید کارت کارساز بگیرم چه می‌توانم بخرم؟

یکی از ابهام‌ها و سؤال‌ها این است که آیا باکارت کارساز فقط اقلام خاص می‌توان بخرم یا اینکه از فروشگاه خاصی باید حتماً خرید کنم؟ پس اول موضوع دوم را بررسی می‌کنیم که باکارت کارساز چه چیزهایی می‌توانیم بخریم. جواب ابهامات شما این است که هیچ محدودیتی بابت نوع و محل خرید وجود ندارد و شما می‌توانید از تمامی پایانه‌های فروشگاهی، خودپرداز، فروشگاه‌های مجازی و سایر درگاه‌های خرید، تراکنش مالی خرید کنید یا اینکه حتی از دستگاه‌های خودپرداز پول نقد بگیرید.

حالا که خیالتان بابت عدم محدودیت نوع و محل خرید راحت شد، باهم بررسی می‌کنیم که در صورت داشتن شرایط اعلام‌شده در بالا، چطور باید برای گرفتن کارت کارساز اقدام کنیم. گرفتن کارت کارساز خیلی پیچیده نیست و کافی است تا کارفرما یا شرکت پرداخت‌کننده حقوق شما، کتباً از شعبه بانک سامان طرف قرارداد درخواست کند که شما و سایر همکاران که حداقل باید ۱۰ نفر باشید تا از امکان طرح کارت کارساز استفاده کنید. بانک سامان طرف قرارداد هم در کمترین زمان ممکن و بعد از عقد قرارداد با شرکت و محل کار شما، کارت کارساز را برای کارکنان صادر می‌کند تا از اولین ماه پیش رو، علاوه بر حقوق دریافتی تا سقف ۵۰ درصد مبلغ حقوق نیز به‌صورت اضافی امکان خرید، پرداخت یا برداشت از کارت را داشته باشند.

 

تسویه و شارژ بدون دغدغه کارت کارساز

سؤال بعدی که در ذهن شما این است که چطور مبلغ اضافی که از کارت کارساز برداشت کردم را به بانک پس بدهم و چطور مجدداً اعتبار کارتم را شارژ کنم؟

تسویه بدهی کارساز بهصورت خودکار و با واریز حقوق شما توسط شرکت یا واریز مبلغ توسط خودتان بهحساب حقوقتان انجام میشود.

به‌عنوان‌مثال، با واریز حقوق شما در ابتدای ماه، تسویه مبلغ اعتبار استفادهشده (۲ میلیون ریال) به همراه سود (سود با توجه به مبلغ اعتبار استفاده‌شده و مدت‌زمان استفاده محاسبه می‌شود.) استفادهشده از اعتبار بهصورت خودکار انجام‌شده و مجدداً اعتبار شما شارژ میشود که میتوانید در ماه بعد مجدداً از اعتبار استفاده کنید. همچنین درصورت تمایل میتوانید، پیشاز تاریخ واریز حقوق خود، اعتبار استفادهشده را ازطریق واریز مستقیم بهحساب حقوق از هر درگاهی تسویه کنید. بهعبارت دیگر به‌محض استفاده از اعتبار کارساز، برداشت خودکار قسط از حساب واریز حقوق شما فعال شده و در صورت وجود پول در این حساب در هر زمان، تسویه اعتبار شما به‌صورت خودکار صورت میگیرد.

کــارســــــاز چــــه ویـژگی‌هایی دارد؟

  •  امکان اضافه برداشت از حساب حقوق به میزان ۵۰ درصد حقوق دریافتی.
  •  دسترسی به اعتبار با استفاده از کارت کارساز.
  •  امکان استفاده از اعتبار در تمامی درگاه‌ها شامل: پایانه‌های فروشگاهی، خودپرداز، فروشگاه‌های مجازی و…
  •  دریافت سود از شما در مدت استفاده از اعتبار به‌صورت روزشمار.

کــارســـاز چـــه مـزایــایی دارد؟

  •  با کارساز در هر زمان به‌آسانی به پول نقد دسترسی دارید.
  •  از این اعتبار می‌توانید به مدت یک سال استفاده کنید.
  •  اگر از اعتبار خود استفاده نکنید، هزینه‌ای هم نمی‌پردازید.
  •  مبلغ اعتبار شما به‌صورت خودکار تسویه و شارژ می‌شود.
  •  به‌سادگی می‌توانید کارساز را درخواست و دریافت کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا