بانک و بیمهبیمه

برگزاری دوره آموزشی گزارشگری مالی بین المللی و قراردادهای بیمه ای برای مدیران ارشد بیمه سرمد

دوره آموزشی گزارشگری مالی بین المللی و قراردادهای بیمه ای (IFRS) برای مدیران ارشد بیمه سرمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، در این دوره آموزشی که با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد، ابزارهایی کاربردی جهت سنجش وضعیت مالی بنگاه اقتصادی در اختیار مدیران غیر مالی قرار گرفت.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمندی مدیران به منظور کنترل و نظارت بر جوانب مختلف کسب و کار با توجه به توسعه روزافزون علم مدیریت، در بنگاه های اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی در بخش های دولتی، خصوصی و شبه دولتی بود.
در این دوره آموزشی، علوم مالی، شاخه‌های مختلف علوم مدیریت و تصمیمات کلان مدیران را به زبان مشترک اعداد و ارقام ترجمه نموده و به مدیران، امکان تصمیم‌گیری بر اساس این اطلاعات را می‌دهد.
تصمیمات سرمایه‌گذاری، ارزیابی عملکرد، ارزیابی طرح‌های سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک و حتی مدیریت منابع انسانی. از طریق سرفصل های مورد بحث در این دوره شامل آشنایی با صورت‌های مالی و محیط گزارشگری مالی، اصول و بنیان تحلیل صورت‌های مالی بنگاه و تجزیه و تحلیل نسبت‌های مالی اساسی و زیر شاخه های صورت سود و زیان و اجزای آن، صورت ترازنامه و اقلام آن، صورت جریان وجوه نقد، یادداشت‌های مالی، تحلیل هم مقیاس و تجزیه تحلیل روند، نسبت‌های نقدینگی، نسبت‌های عملیاتی، نسبت‌های سودآوری و بازدهی و نسبت‌های اهرمی، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا