انرژی

افتتاح و بهره‌برداری ۲۶ پروژه با اعتبار ۴۰۱ میلیاردی

استاندار لرستان در رابطه با سفر وزیر نیرو به استان گفت: لرستان امروز چهارشنبه و فردا میزبان دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دکتر سید موسی خادمی افزود: در جریان سفر دو روزه وزیر نیرو به لرستان پروژه ها و طرح های متعددی افتتاح و به بهره برداری رسیده یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۶ پروژه با اعتباری معادل ۴۰۱ میلیارد تومان در بخش‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در جریان این سفر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین بخوانید

این مسئول یادآور شد:  همچنین ۱۰ پروژه در صنعت آب وبرق با اعتباری معادل ۷۵۷ میلیارد تومان در جریان این سفر کلنگ‌زنی و یا وارد فاز اجرایی خواهد شد.

 استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل مجتمع های آبرسانی روستایی و شهری، تصفیه خانه های فاضلاب و آب شرب شهری ، انتقال آب ، بهره برداری از پروژه‌های برق خواهد بود.

خادمی گفت: در جریان این سفر همچنین برخی پروژه‌های در دست اقدام زیرمجموعه این وزارتخانه مانند محل احداث سد معشوره مورد بازدید وزیر نیرو قرار خواهد گرفت.

استاندار در پایان گفت: در مجموع ۳۶ پروژه در صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر ۱۱۵۸ میلیارد تومان در جریان این سفر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا