بانکبورسبورس اوراق

سود تلفیقی سهام بانک پارسیان «وپارس» ۴۵۵ریال اعلام شد

بانک پارسیان در صورت های مالی ۱۲ماهه خود سود تلفیقی هرسهم را ۴۵۵ ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بانک پارسیان در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود تلفیقی هر سهم را ۴۵۵ ریال اعلام کرد. این در حالی است که سود هر سهم در شرکت اصلی ۲۶۲ریال منتشر شده است.

این بانک در گزارش منتشر شده خود درآمدهای خود را با رشد ۱۲۰درصدی مبلغ ۴۲هزار و ۹۴۷میلیارد و ۵۶۵میلیون ریال و سود خالص را مبلغ ۱۸هزار و ۱۲۰میلیارد و ۸۱۳میلیون ریال اعلام کرد.

«وپارس» سود تلفیقی قابل تخصیص این دوره را ۱۳ هزار و ۱۴۲ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی مبلغ ۵هزار و ۳۰۰میلیارد و ۲۷۵میلیون ریال منظور شده است.

برآوردی که بانک از تغییرات در مانده تسهیلات داشته اعلام شده است که با توجه به رشد منابع بانک درسال آتی پیش بینی می شود مانده تسهیلات بانک افزایش یابد. همچنین در برآورد مانده ذخایر مطالبات مشکوک الوصول می توان گفت با توجه به افزایش در حجم تسهیلات اعطایی پیش بینی می شود مانده ذخیره مطالبات مشکوک الوصول عام و افزایش و بر اساس روند وصول مطالبات ذخیره مطالبات مشکوک الوصول خاص تغییری نداشته باشد.

«وپارس» اهداف و برنامه های راهبردهای خود اعلام کرد که با توجه به بهبود سهم خود از بازار پولی با تمرکز برجذب منابع ارزان قیمت سهم درآمدهای مشاع را افزایش داده و با توسعه زیرساختها، تنوع و کیفیت خدمات بانکداری و درآمدهای مرتبط را به شرح مطالب ارایه شده افزایش دهد.

منبع
سنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا