انرژیبورسبورس اوراق

عملکرد “تاپیکو” در خردادماه ۹۸؛ نه خریدار و نه فروشنده

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با سرمایه ۸۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۰ هزار و ۶۲۳ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۲۰ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

همچنین بخوانید

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. در حالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین تامین با افزایش ۲۲ هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال معادل ۲۴۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین طی دوره یک ماهه منتهی به خورداد ماه سهام هیچ شرکت بورسی را خرید یا فروش نکرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا