بانکبانک و بیمه

امام جمعه زاهدان: سیستم بانکی کشور، مطمئن و قابل اعتماد است

​امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: سیستم بانکی کشور به خصوص بانک صادرات ایران، از یک وضعیت مطمئن و قابل اعتماد در بین اقشار مختلف جامعه برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در دیدار با مدیرشعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان با اشاره به بافت فرهنگی و مذهبی این استان افزود: بانک صادرات ایران با تلاش مدیران و کارکنان خود و با ارائه خدمات مطلوب، موفق به جلب اعتماد مردم به خصوص اهل سنت استان شده و در بین اقشار مختلف جامعه و عزیزان اهل سنت، بانکی مطمئن و قابل اعتماد است. بنابراین، مدیران بانک باید از این اعتماد بهره برده و در راستای توسعه اقتصادی، آبادانی و رفاه مردم و استان تلاش کنند.
مولوی عبدالحمید ضمن قدردانی و تشکر از بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک مردمی، حمایت از قشر بی‌بضاعت جامعه را از مصادیق شرعی دین مبین اسلام دانست و خواستار پرداخت تسهیلات بانکی با نرخ کم به مردم نیازمند استان شد.
مدیر شعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار، با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و عملکرد بانک در بخش‌های مختلف از جمله پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و ارائه خدمات نوین بانکی گفت: این بانک آمادگی دارد ضمن ارائه انواع خدمات مالی، بانکی و وام‌های قرض‌الحسنه به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، در جهت توسعه و آبادانی آن تلاش کند.
حمیدرضا پاکدل ضمن اشاره به ارتباط راهبردی و خوب مدیران بانک صادرات ایران با مقامات عالی‌رتبه مذهبی استان، اظهار کرد: بانک صادرات ایران برخاسته از دل مردم، حمایت مادی و معنوی از قشر بی‌بضاعت جامعه را سرلوحه امور خویش قرار داده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا