بانکبانک و بیمه

ضرورت حفظ شادابی همکاران در مواجهه با مشتریان/ تلاش بی وقفه جهت نیل به اهداف عالی موسسه

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین تاکید کرد:

جلسه تودیع و معارفه مدیر حوزه کرمان موسسه اعتباری کاسپین طی مراسمی با تلاوت آیات نورانی از قرآن کریم و با حضور علی صادقی، رئیس هیئت سرپرستی؛ محمد مرادبیگی و نبی اله کشوری، اعضای هیئت سرپرستی؛ جواد پایین محلی، معاون منابع انسانی؛ اکبر سفیدگری، مدیر نظارت و بازرسی؛ ابراهیم حیدرپور، مدیر اداره حراست؛ جابر مومنی، رئیس اداره امور شعب و مشتریان؛ حمید محمدی، مدیر جدید و مختار خواجه حسنی، مدیر سابق حوزه کرمان، روسای شعب استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و کارکنان حوزه در محل سالن کنفرانس امور شعب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در ابتدای مراسم نماینده پرسنل حوزه به نمایندگی از طرف همکاران به مدیریت محترم و هیئت همراه خیرمقدم گفت، سپس آقای مختار خواجه حسنی، مدیر سابق حوزه کرمان با تشکر از حضور رئیس هیئت سرپرستی و هیئت همراه در استان کرمان، گزارشی از عملکرد حوزه ارایه نمود.

در ادامه رئیس هیئت سرپرستی موسسه با حضور در جایگاه، مطالبی را در رابطه با اهداف و چشم انداز آینده موسسه بیان نمود و خواستار تلاش مستمر، پی گیر و بی وقفه تمامی همکاران شعب و ستاد در جهت نیل به اهداف عالیه موسسه شد.

همچنین بخوانید

نیروهای خوب و تحصیل کرده نقطه عطف موسسه هستند

رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین با بیان اینکه نیروهای خوب و تحصیل کرده نقطه عطف موسسه محسوب می شوند، اضافه کرد: از شما همکاران ارجمند خوب و تحصیل کرده توقع دارم با انگیزه و امیدوار باشید و به هیچ عنوان تسلیم مشکلات نشوید.

 علی صادقی با اشاره به ضرورت حفظ شادابی همکاران در شعب تاکید کرد: شادابی و انرژی همکاران در شعب، در مواجهه با مشتریان باید به نحوی باشد که وقتی مشتری وارد شعبه می شود فکر نکند موسسه در حال منحل شدن است، بلکه باید با کارکنانی روبرو شود که سرحال، شاداب و با انرژی هستند تا انشاالله بتوانیم یک موسسه پویا و در حال رشد و توسعه داشته باشیم.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا