صنعتصنعت، معدن، تجارت

دیدار رئیس هیات عامل ایدرو با استاندار و نماینده ولی فقیه کرمانشاه

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو به همراه هیاتی از مسولان صنعتی با آیت‌الله مصطفی علما نماینده فقیه کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار و دیدار و گفتگو کرد.

همچنین بخوانید

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این ملاقات در جریان روند احداث واحدهای صنعتی اشتغال‌زا و دارای فناوری روز ایدرو قرار گرفت آیت‌الله علما ضمن ابراز خشنودی از اقدامات انجام شده مهمترین عبادت فعلی را خدمت و ایجاد اشتغال بر شمرد همچنین محمد باقر عالی بر راهبردهای وزارت صمت و ایدرو مبنی بر حمایت از تولید داخل در سال رونق تولید تاکید کرد.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در دیدار رئیس و معاونان ایدرو بر عامل هم‌افزایی حداکثری بین بخش‌های استانی و ملی در شرایط خاص تحریم کشور برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و رونق هر چه بیشتر بخش تولید تاکید و ابراز امیدواری کرد با روحیه جهادی و تسریع در ضرباهنگ این هماهنگی بهره‌برداری ار کارخانجات ایدرو و هر چه زودتر صورت پذیرد.
محمد باقر عالی که با هدف بررسی وضعیت پروژه‌های صنایع نوین این سازمان در منطقه کمتر برخوردار کرمانشاه و نیز حضور در مراسم روز صنعت و معدن به نیابت از رضا رحمانی وزیر صمت به این استان سفر کرده بود

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا