بانکبانک و بیمه

مهرماه ۹۸؛ افتتاح مدرسه بانک تجارت در سرپل ذهاب

حق وردی قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت از افتتاح مدرسه ۹ کلاسه اهدایی کارکنان این بانک در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک تجارت ، حق وردی که برای بازدید از روند احداث این مدرسه در سر پل ذهاب حضور یافته بود گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه جلسه‌ای در هیات عامل بانک تجارت به منظور حمایت از هموطنان این شهرستان برگزار و ساخت مدرسه در این استان را تصویب کرد.

قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در جریان زلزله سر پل ذهاب جمع آوری کمک های کارکنان بانک تجارت به صورت‌های مختلف به ویژه نقدی و بازخرید مرخصی یا کسر از حقوق بود و خوشبختانه همکاران پس از صدور فراخوان در این امر خیر مشارکت چشمگیری داشتند و جمعا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از این محل جمع آوری و بر اساس تصمیم هیات امنا این مبلغ به احداث یک باب مدرسه در شهرستان سر پل ذهاب اختصاص یافت.

همچنین بخوانید

وی گفت : این پروژه که در دو طبقه و متراژ ۸۵۰ متر مربع احداث می شود هم اکنون بالغ بر۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود در مهر ماه سالجاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان سر پل ذهاب باشد.

حق وردی در خصوص سایر اقدامات بانک تجارت در جریان وقوع زلزله سر پل ذهاب یادآور شد: کمک های بانک تجارت به هموطنان آسیب دیده در استان کرمانشاه شامل احداث ۵۰ واحد مسکونی برای ۵۰ خانواده محروم ، تهیه۲۰ کانکس آموزشی برای ۲۰ روستا و … بوده است.

عضو هیات عامل بانک تجارت همچنین از محل شعبه در دست احداث این بانک در سر پل ذهاب هم بازدید کرد و یادآور شد:  در جریان زلزله سر پل ذهاب شعبه بانک تجارت در این شهرستان نیز دچار آسیب جدی شد که با تلاش و پیگیری صورت گرفته ، خدمت رسانی شعبه به هموطنان در کوتاه ترین زمان ممکن و در محل جدید از سر گرفته شد. روند بازسازی این شعبه مراحل پایانی خود را طی می کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا