بانکبانک و بیمهبورس اوراق

با روند مثبت بانک صادرات ایران، رشد قیمت «وبصادر» در انتظار سهامداران خواهد بود

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران گفت: کاهش مقدار قابل توجه زیان با توجه به گزارش اعلامی این بانک، نشان از سودسازی آن در آینده نزدیک دارد و با توجه به روند مثبت آن، رشد قیمت «وبصادر» در انتظار سهامداران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مهدی کباری ضمن اعلام این خبر افزود: افزایش سرمایه از محل آورده سهامداران نیز می‌تواند نیروی محرکه خوبی برای این موضوع مهم باشد و با توجه به قیمت پایین سهم، عملا ریسک ریزش قیمت سهم بسیار پایین پیش‌بینی شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه اکنون بازار سرمایه بیشتر از تحلیل‌های اقتصادی نیاز به تحلیل‌های سیاسی دارد، گفت: گزارش شرکت‌ها در ٣ ماهه نخست امسال مطلوب بوده و علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شاهد کاهش مقدار قابل توجه فروش شرکت‌ها نبودیم. بنابراین، اگر کاهش تعهدات برجامی ایران موجب واکنش شدیدی از سوی غرب نباشد و این روند تولید و فروش در مابقی سال جاری نیز ادامه یابد، با توجه به سودهای تقسیمی مناسب شرکت‌ها، روند رو به رشد بازار سرمایه (با شیب ملایم‌تر) تداوم خواهد داشت.
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران در ادامه تصریح کرد: با صدور کد آنلاین بورسی برای سه هزار و ۵١۵ نفر و جذب پنج هزار و ٣٨٠ کاربر فعال حضوری بازار سرمایه توسط شعب بانک صادرات ایران، تعداد سهامداران جدید استفاده کننده از درگاه ویژه خدمات مشاوره مالی این بانک از زمان آغاز فعالیت کارگزاری در شعب بانک تا ٣١ خرداد ماه سال جاری به هشت هزار و ٨٩۵ نفر رسید که نشان از تداوم تقاضا و افزایش اعتماد برای استفاده از خدمات کارگزاری شعب منتخب این بانک دارد.
مهدی کباری با اشاره به اینکه مجموع معاملات برخط و حضوری انجام شده توسط درگاه‌های شعب بانک از نیمه شهریور ماه سال گذشته تا ٣١ خردادماه سال جاری، بیش از هزار و ۶١٠ میلیارد ریال است، ابراز کرد: از زمان راه‌اندازی «پیشخوان ارائه خدمات مالی بانک صادرات ایران» که با ارائه محصولات متنوع مالی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه همراه بوده، بر تعداد کاربران استفاده کننده از خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران افزوده شده و این روند با شعار «هر شعبه یک کارگزاری بورس» با جدیت دنبال می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا