امور زیربناییراه و ساختمان

هشدار جدی وزارت راه به مردم؛ بدون استعلام مسکن مهر نخرید

مدیر اجرایی مسکن مهر شهر پردیس با هشدار جدی به خریداران مسکن مهر این شهر، گفت: بر اساس بخشنامه وزارت راه فقط واحدهای مسکن مهر دارای قرارداد ۵ برگی قابلیت خرید و فروش را دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، علی‌اصغر جاودان‌فر   با اشاره به هشدارهای مکرر شرکت عمران پردیس در خصوص خرید واحدهای مسکن مهر این شهر بدون اخذ استعلام، اظهار کرد: متاسفانه مشاهده شده که فردی فقط با یک برگه صورتجلسه مسکن مهر، واحد را به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان خریداری کرده است.

وی با تاکید بر این‌که روی این برگه “غیرقابل انتقال” درج شده است، افزود: کلاهبرداران از بی اطلاعی متقاضیان خرید مسکن مهر سوء استفاده می‌کنند از سوی دیگر مردم هم به هشدارهای شرکت عمران توجه نمی‌کنند.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با یادآوری این‌که بعضا مشاهده شده یک واحد مسکن مهر به ۱۱ نفر فروخته شده است، تصریح کرد: خریداران اگر برای خرید مسکن مهر صورتجلسه آنرا دیدند، واحد را حتی مُفت هم خریداری نکنند.

جاودان‌فر ادامه  داد:‌برخی از صورتجلسه کپی رنگی گرفته و با در ج مهر برجسته جعلی در بنگاه‌های املاک، واحد مسکن مهر را به فرد دیگری فروخته‌اند.

وی تاکید کرد: بر اساس بخشنامه وزارت راه و شهرسازی واحد مسکن مهری می‌تواند خرید وفروش شود که دارای قرارداد ۵ برگی باشد که در آن مساحت واحد، قیمت و زمان تحویل درج شده است.

وی با اشاره به گستردگی پروژه های مسکن مهر پردیس که بالغ بر ۸۲ هزار واحد است بیان کرد: حدود ۷۰۰ فقره پرونده کیفری و حقوقی جعل، کلاهبرداری فروش مال غیر، فروش واحد مسکن مهر به چند نفر و… تشکیل شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا