امور زیربناییراه و ساختمان

انجام پرواز حجاج از ۱۹ فرودگاه کشور/ جابه‌جایی ۳۰ هزار زائر از فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام اظهار داشت: امسال با وجود تمام مشکلات، شرکت هواپیمایی ایران ایر به تنهایی پروازهای حج را انجام می‌دهد و نهایت همکاری با این ایرلاین برای انجام پروازهای به موقع و بدون تاخیر را خواهیم داشت.

به گزارش آرمان اقتصادی،، علی رستمی در مراسم بدرقه زائران خانه خدا- حج تمتع ۹۸ -با بیان اینکه ۳۰ هزار زائر از ۹ استان از جمله البرز، تهران، قم، مرکزی، لرستان، قزوین، کردستان، سمنان و شهرستان کاشان از فرودگاه امام عملیات حج خود را انجام می‌دهند، گفت: پروازهای حج از امروز شروع می‌شوند و تا ۱۴ مرداد ماه ادامه پیدا می‌کنند. همچنین عملیات پروازهای برگشت از ۲۶ مرداد ماه آغاز و تا ۱۷ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه پروازهای حج از ترمینال سلام انجام می‌شود که می‌توانیم انتقال حجاج را روان‌تر انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام ادامه داد: امسال با وجود تمام مشکلات، شرکت هواپیمایی ایران ایر به تنهایی پروازهای حج را انجام می‌دهد و نهایت همکاری با این ایرلاین برای انجام پروازهای به موقع و بدون تاخیر را خواهیم داشت.

همچنین در ادامه این مراسم حسین اسفندیاری عضو شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران با بیان اینکه امسال از ۱۹ فرودگاه بین‌المللی پرواز حجاج انجام می‌شود، گفت: امروز به طور همزمان از فرودگاه یزد و زنجان هم اولین پرواز حج انجام شد که این پروازها بدون تاخیر بودند و امیدواریم تمام پروازهای حج امسال بدون تاخیر انجام شود.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا