بانکبانک و بیمه

مدیرکل جدید شعب بانک قوامین در استان آذربایجان شرقی معرفی شد

مدیرکل جدید شعب بانک در استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، درمراسمی که به منظور تکریم و معارفه مدیرکل شعب بانک در استان آذربایجان شرقی و با حضورحمیدرضا شاکری، معاون سرمایه انسانی بانک قوامین، جانشین مدیر کل استان، مدیر حراست و سایر مدیران ستادی و روسای شعب در سالن همایش مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی برگزار گردید؛ ضمن تقدیر از خدمات آقای جمیل حقیقت منش، آقای سید رضا عبدالمطلبی به عنوان مدیر کل شعب بانک دراستان آذربایجان شرقی معرفی شد.

در این مراسم پس از اهدا لوح تقدیر به جمیل حقیقت منش مدیرکل سابق مدیریت شعب استان مذکور حکم انتصاب آقای عبدالمطلبی توسط آقای شاکری، معاون سرمایه انسانی بانک به وی اهدا شد.
درحکم انتصاب آقای سید رضا عبدالمطلبی ، بر سرلوحه قراردادن سیاستهای اقتصاد مقاومتی بانکداری اسلامی، لحاظ حقوق سهامداران و ذینفعان، تلاش در راستای کمک به رشد و شکوفایی اقتصاد استان و ارج نهادن به جایگاه سرمایه های انسانی بانک و همچنین تعامل موثر با مدیران ادارات مرکزی و برنامه ریزی های مدون و اثربخش در راستای تحقق اهداف عالیه بانک تأکید شده است.
لازم به ذکر است تا انتصاب مدیر کل جدید استان آذربایجان غربی،‌ آقای عبدالمطلبی هم زمان مسئولیت مدیریت شعب استان آذربایجان غربی را نیز برعهده خواهد داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا