بانکبانک و بیمه

حمایت از تولیدکنندگان داخلی و توسعه شهرها از مهمترین سیاست های اعتباری بانک شهر در سال ۹۸

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با اشاره به توجه گسترده این بانک به شعار “رونق تولید”گفت: سیاست های اعتباری بانک شهر در سال ۹۸ برپایه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش برای کمک به توسعه شهرها تدوین شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، مجید رحیمی با تشریح مشکلاتی که نظام اقتصادی کشور با آن روبرو است، افزود: سیاست های اعتباری بانک شهر در جهت حمایت از تولید و واحد های تولیدی است تا به این ترتیب همانند سال های گذشته در رونق اقتصادی کشور سهم مهمی داشته باشیم.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی  و توسعه شهرها از مهمترین سیاست های اعتباری بانک شهر در سال 98وی با بیان اینکه معتقدیم نظام بانکی کشور در هدایت منابع مالی در مسیر رونق تولید و تحقق شعار سال نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با حمایت از مدیریت شهرها بیش از گذشته شاهد افتتاح پروژه های تاثیرگذار در زندگی شهروندان باشیم.
رحیمی با تاکید بر ضرورت همکاری‌های شعب در روند پرداخت تسهیلات،گفت: شعب بانک شهر با توجه به سیاست های اعتباری جدید می توانند تا ۷۰ درصد منابع جدید خود را به این مهم اختصاص دهند.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر ادامه داد: همچنین شعب می توانند ۱۰۰ درصد منابع حاصل از وصول مطالبات را نیز به صورت تسهیلات به واجدان شرایط پرداخت کنند.
وی تصریح کرد: بانک شهر در سالجاری با توزیع عادلانه و کارشناسانه منابع ، بخش اعظمی از منابع خود را در مسیر تولید و رونق اقتصادی کشور هدایت کرده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا