بانکبانک و بیمه

برای تحقق اهداف سند توسعه تعاون،تقویت بانک توسعه تعاون الزامی است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اهداف سند توسعه تعاون، تقویت بانک توسعه تعاون الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباسی  صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی تعاون در مرکز همایش‌های صداوسیما گفت: برای تحقق سهم واقعی تعاون در اقتصاد، پیش‌نیازهای زیادی وجود دارد که باید از سوی دولت پیگیری و محقق شود که تقویت بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای این بخش بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برنامه فعلی دولت برای واگذاری هجده بنگاه مهم به بخش غیردولتی از جامعه تعاون دعوت نمود تا از طریق تشکیل تعاونی سهام عام فراگیر، مالکیت و مدیریت این بنگاه‌ها را برعهده‌گرفته و به سهم واقعی خود در اقتصاد دست یابند.

الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه بابیان اراده دولت برای کاهش اتکا به منابع نفتی و مردمی نمودن اقتصاد، لزوم حضور بیش‌ازپیش تعاونی‌ها را در عرصه‌های اقتصادی به‌عنوان یک ضرورت عنوان نمود.

گفتنی است مراسم بزرگداشت روز جهانی تعاون با حضور اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی، مقامات دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و برخی روسا و مدیران ستادی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار گردید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا