بانکبانک و بیمه

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک صنعت ومعدن و جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در راستای تحقق رونق تولید به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک پرداختند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی امروز (یکشنبه ۱۶ تیر ماه) اظهار کرد: امسال سال رونق تولید است و طبیعتاً بانک صنعت‌ و معدن به عنوان یک بانک تخصصی وظیفه خود می‌داند که هرچه در توان دارد در جهت رونق تولید انجام دهد و در تلاشیم با امضای این تفاهم نامه از ظرفیت های بالقوه جهاد دانشگاهی در این خصوص حمایت کنیم.

وی افزود: امیدواریم با تأمین مالی به موقع، نوآوری‌های جهاد دانشگاهی که یک مرکز تولید علم است به ارزش‌افزوده تبدیل شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به شرایط تحریم گفت: اکنون موقعیت خوبی است که توانایی‌های بالقوه جهاد دانشگاهی بالفعل شود. این بانک در جهت رسالت خود آمادگی هرگونه همکاری با جهاد دانشگاهی را دارد. بانک صنعت‌ومعدن برای طرح‌هایی که نیاز به سرمایه در گردش، LC داخلی، خرید دین، صدور ضمانت‌نامه و هرگونه خدمات بانکی و تسهیلاتی دارند آمادگی همکاری با جهاد دانشگاهی را دارد.

مهری افزود: ما در بانک صنعت و معدن آمادگی این را داریم که از خدمات آموزشی و فناورانه جهاد دانشگاهی استفاده کنیم. جهاد دانشگاهی در حوزه IT در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اقداماتی انجام داده که بانک صنعت‌ومعدن آمادگی استفاده از این خدمات را دارد.

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی نیز که در این جلسه حضور داشت افزود: یکی از وظایف اصلی جهاد دانشگاهی تولید فناوری‌های مورد نیاز کشور است. با توجه به شرایط کشور، کارفرمایان به ما می‌گویند اگر بتوانید از لحاظ مالی طرح‌ها را تأمین کنید سرعت پیش‌برد کارها بیشتر می‌شود.

طیبی در عین حال اظهار امیدواری کرد همکاری با بانک صنعت و معدن باعث توسعه پروژه‌ها و در نهایت ایجاد اشتغال برای جوانان شود.

وی گفت: ایجاد یک مدل مالی خوب قطعاً برای طرح‌های جهاد دانشگاهی کمک‌کننده خواهد بود.

موضوع این تفاهم‌نامه ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به جهاد دانشگاهی، مؤسسات، سازمان‌ها و مراکز زیرمجموعه جهاد دانشگاهی از طریق شعب سراسر کشور در چارچوب قوانین و مقررات بانکی و همچنین مشاوره و انجام خدمات پژوهشی، پروژه‌ای، آموزشی، ارزیابی و بازرسی و … توسط جهاد دانشگاهی است.

اعتبار زمانی این تفاهم‌نامه به مدت دو سال از تاریخ امضای تفاهم‌نامه است که با توافق طرفین برای سال های بعد قابل تمدید خواهد بود و در صورت عدم تمایل طرفین به ادامه همکاری این تفاهم‌نامه کلیه تعهدات طرفین قرارداد و مؤسسات سازمان‌ها و مراکز زیرمجموعه آن‌ها تا پایان مدت دوره قراردادهای ناشی از این تفاهم‌نامه کماکان به قوت خود باقی خواهد ماند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا