بورسبورس اوراق

سود هر سهم شرکت دارویی لقمان «دلقما» تغییر چندانی نداشت

نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،

شرکت دارویی و بهداشتی لقمان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲۴۹ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به صورت های مالی در گزارش حسابرسی نشده، تنها ۲ ریال کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت دارویی و بهداشتی لقمان با سرمایه ثبت شده ۴۵۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

همچنین بخوانید

شرکت دارویی و بهداشتی لقمان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۴۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۱۴ درصد کاهش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت دارویی و بهداشتی لقمان نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۲ ریالی سود هر سهم مشاهده می‌شود. با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۸۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

دلقما”” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۲۷میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۸۳ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا