صنعتصنعت، معدن، تجارت

مراسم افتتاحیه دوره MBA مدیریت استراتژیک اختصاصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد:

مراسم افتتاحیه دوره MBA مدیریت استراتژیک اختصاصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با حضور ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری در این مراسم ضمن تقدیر از نیروهای سازمان آتش نشانی اظهار داشت: هرجا که بحران هست اولین نیروهایی که با اقتدار در صحنه حاضر می شوند، نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هستند.
وی در ادامه ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: مجموعه سازمان مدیریت صنعتی سابقه ای به قدمت بیش از ۵۵ سال دارد و با هدف توسعه ظرفیت های مدیریت در کشور و تربیت مدیر برای بنگاه ها پایه گذاری شده است تا مدیرانی که در سازمان دانش مدیریت می آموزند در بنگاه ها فعالیت خود را آغاز کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های تخصصی جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاه ها و سازمان ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را راه اندازی کرده ایم.
کیانی بختیاری تاکید نمود که دوره MBA مدیریت استراتژیک،از دوره های مهم و بارز سازمان مدیریت صنعتی در حوزه آموزش است.
در این مراسم همچنین مرتضی عماد زاده رئیس هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی طی سخنانی حضور نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دوره MBA مدیریت استراتژیک را نشان دهنده عزم راهبردی مدیریت سازمان آتش نشانی برای توسعه نیروی انسانی عنوان نمود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری نمود که حضور در دوره MBA مدیریت استراتژیک، علاوه بر توسعه قابلیت های محوری سازمان آتش نشانی باعث سرآمدی این سازمان در سطح منطقه گردد.
در ادامه مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران طی سخنانی ضمن معرفی خدمات این سازمان، حضور نیروهای سازمان آتش نشانی در دوره MBA مدیریت استراتژیک سازمان مدیریت صنعتی را بخشی از برنامه های میان مدت این سازمان عنوان نمود.
وی افزود: با توجه به سابقه سازمان مدیریت صنعتی و کاربردی بودن دوره های آموزشی آن، این سازمان را برای دوره MBA مدیریت استراتژیک انتخاب کردیم و امیدواریم که نتایج ملموس آن را در ارائه خدمات سازمان آتش نشانی برای رفع مشکلات شهری مشاهده نماییم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا