بانکبانک و بیمه

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از خانواده نیم میلیون نفری دانشگاه پیام نور

دکتر محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به یاری خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور با جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان آموزش عالی آمده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رئیس دانشگاه پیام نور در این باره اظهارداشت: با تفاهمنامه امضاء شده میان دانشگاه و بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانیم به اقشار مختلف خانواده بزرگ پیام نور به ویژه دانشجویان آن، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کنیم.
وی افزود: برای تدوین مفاد این سند همکاری، زحمات و تلاش های زیادی از سوی دانشگاه پیام نور و بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفته است تا دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیلی خود دغدغه ای نداشته باشند.
دکتر محمد رضا زمانی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی در سراسر کشور واحدهای تحصیلی زیادی دارد و دانشجویان می توانند در رشته و گرایش های مختلف در حوزه های علاقه مندی خود تحصیل نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: هرچند دانشگاه ما دولتی است اما بخشی از هزینه های تحصیل به صورت شهریه از دانشجویان اخذ می شود. با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد تامین همین مقدار اندک کمک هزینه تحصیلی توسط خانواده ها مشکل است.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهارداشت: از سال قبل برای رفع این دغدغه خانواده ها تلاش کردیم تا تمهیداتی را برای همکاری با سایر بانک ها به منظور پرداخت هزینه شهریه دانشجویان داشته باشیم و خوشبختانه یکی از بهترین تسهیلاتی که به صورت قرض الحسنه پرداخت خواهد شد با بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شده است.
وی گفت: با این تفاهمنامه دیگر دانشجویان دغدغه ای برای تامین هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه پیام نور نخواهند داشت و چنانچه دانشجویان به استفاده از این تسهیلات علاقمند باشند فقط کافی است تا یک بار با داشتن معرفی نامه از سوی دانشگاه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا