ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

فنلاند، مرکز تحقیق و توسعه شیائومی خواهد شد

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکیست که شرکت چینی شیائومی اخیراً به تأسیس و راه‌اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته در فنلاند اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شیائومی که بدون شک یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تکنولوژی چینی نوظهور در سال‌های اخیر به شمار می‌رود و توانست در مدت زمان اندکی سهم عظیمی از بازارهای کشورهای زیادی علی‌الخصوص چین، هند و بخش بزرگی از اروپا را به خود اختصاص دهد، حالا به نظر می‌رسد که برنامه‌های بلندمدت متعددی در سر دارد تا سهم خود را از بازارهای جهانی توسعه دهد و به تکامل و پیشرفت در محصولات خود بپردازد.

بدین منظور در جدیدترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت gsmarena، شیائومی اخیراً به تأسیس و راه‌اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه در شهر تامپر واقع در فنلاند اقدام کرده است تا با بهره‌گیری از متخصصان و مهندسان استخدام شده از سراسر جهان به توسعه تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولاتش بپردازد.

همچنین بخوانید

دو سال پیش بود که شیائومی با شرکت مخابراتی و فنلاندی نوکیا یک قرارداد مخابراتی در زمینه همکاری در توسعه تجهیزات مربوط به شبکه‌های اینترنتی، مخابراتی و ارتباطی منعقد کردند که حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، تأسیس و راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه ( R & D) در این کشور می‌تواند نتیجه قرارداد همکاری مذکور باشد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا