بورسبورس اوراق

مذاکره با مجلس برای عرضه سهام سرخ آبی‌ها در بورس

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در مورد واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس با برخی از مشکلات همراه شده ایم که اکنون با مجلس در صدد برطرف کردن آنها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایرنا، شاپور محمدی به عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه اشاره و بیان کرد: سازمان بورس و سازمان خصوصی‌سازی در حال مذاکره و همکاری با مجلس شورای اسلامی به منظور رفع موانع موجود برای واگذاری سهام سرخابی‌ها و ورود هر چه زودتر آنها به بازار سرمایه هستند.

سخنگوی سازمان بورس ادامه داد: در ابتدا باید به طور حتم یک اصلاحی در متن قانون انجام شود تا بتوان آن را به صورت سهامی عام در آورد از این طریق برای تعداد افرادی که خریدار هستند سهام ایجاد شود.

دبیر شورای عالی بورس به زمان عرضه سهام استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه اشاره و بیان کرد: زمان آن بستگی به نحوه اصلاح قانون از سوی مجلس دارد، همچنین باید مشخص شود که قانون‌گذار به چه شکلی زمانبندی عرضه سهام را تعیین خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در قانون باید همه جوانب عرضه سهام سرخابی‌ها به بازار سرمایه در نظر گرفته شود، گفت: همه تلاش ما رفع موانع موجود برای ورود هر چه زودتر سهام سرخابی‌ها به بازار سرمایه است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا