ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

یوتیوب به‌دنبال حمایت از تولیدکنندگان محتوا

به نظر می‌رسد که یوتیوب به منظور حفاظت از حق نشر ویدئو های تولیدکنندگان محتوا سیستم ارسال گزارش تخلفات مربوطه را بروزرسانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یوتیوب که بدون شک بزرگترین پلتفرم شبکه اجتماعی پخش محتوای آنلاین در جهان به شمار می‌رود، همواره از سوی کاربران به منظور تماشای ویدئوهای مختلف در زمینه‌های گوناگون مورد استقبال قرار گرفته است که یکی از بزرگترین مشکلاتی که همواره بسیاری از تولید کنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی با آن مواجه بوده‌اند مسئله نقض حق نشر و اثبات تخلفات در حق نشر ویدئوهای آنها بوده که همواره آنها را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

حالا به نظر می‌رسد گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده یوتیوب، سیستم تغییر ارسال گزارش خودکار به منظور نقض حق نشر ویدئو را به روز رسانی کرده است و بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در حق نشر ویدئویی موضوع را به یوتیوب گزارش داده تا در صورت تأیید آن محتوا از پلتفرم این شبکه اجتماعی حذف شود.

همچنین بخوانید

جولین بیل، مدیر محصول یوتیوب در این خصوص خاطرنشان کرده است که این شبکه اجتماعی همواره در تلاش بوده است تا از محتوای تولید کنندگان در این پلتفرم محافظت حداکثری به عمل بیاورد تا یوتیوب به محیط بهتری هم برای کاربران و هم برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شود.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، سوزان ووچیتسکی، مدیر اجرایی یوتیوب در این خصوص وعده داده است که تغییرات جدید در اواخر سال جاری میلادی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا