امور زیربناییتعاون و اشتغال

۱۸۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان/ انتخاب طرح بر اساس شرایط منطقه

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۸۰۰ نوع طرح اشتغالزایی در بانک مشاغل در دسترس مددجویان این نهاد قرار دارد که می توانند براساس توانایی و مهارت خود آن را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید

حجت الله عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر طرح‌های زیادی از سوی کارشناسان و مددکاران کمیته امداد در بانک مشاغل به ثبت رسیده است که مددجویان می توانند در صورت نیاز به آن مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ نوع طرح اشتغالزایی برای مددجویان وجود دارد افزود: دو نوع اشتغالزایی در کمیته امداد وجود دارد گروه اول افرادی هستد که خودشان طرح ارائه می دهند و گروه دوم شامل مددجویانی می شود که براساس توانایی و مهارت و امکاناتشان، مددکاران طرحهای اشتغالزایی را به آ نها معرفی می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: البته طرحهایی که از سوی خود مددجویان نیز پیشنهاد می شود مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و در صورتیکه براساس منطقه و شرایط جغرافیا جواب گو نبود، طرح جایگزین به آنها معرفی خواهد شد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه طرحهای اشتغالزایی در سه گروه صنعت، کشاورزی و خدمات قرار دارد اظهار داشت: در این سه شاخه طرحهای اشتغالزایی ارائه شده است و هر روز به تعداد این طرحها اضافه می شود.

به گفته وی، بیشترین طرحهایی که مورد استقبال مددجویان قرار می گیرد در گروه صنعت است.

وی گفت: برای ثبت طرحهای اشتغالزایی و همچنین بررسی و ارزیابی آنها، کارشناسان امداد از آموزشهای لازم بهره مند می شوند و متخصص کسب و کار هستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا