انرژی

اولویت‌های مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نخستین روز کاری خود به اهمیت تکمیل فازهای پارس جنوبی و توسعه میدان های غرب کارون اشاره کرد و گفت: در دوره مدیریت جدید برای توسعه و رونق صنعت در شرایط پساتحریم به همدلی و همیاری همه همکاران در صنعت نفت نیازمندیم.

علی کاردر در نخستین روز کاری خود ضمن قدردانی از زحمات مدیریت گذشته، گفت: نگاه ما به صنعت نفت نگاه توسعه ای است و امیدواریم در شرایط پسابرجام پروژه های توسعه ای را در شرکت ملی نفت ایران ادامه دهیم.

کاردر با اشاره به اهمیت منابع انسانی در چشم انداز توسعه ای شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه تنها با کمک و همیاری همکاران ما که سالیان سال در کنار یکدیگر بوده ایم، شکل می گیرد.

همچنین بخوانید

وی از گستردگی مجموعه صنعت نفت یاد کرد و گفت: صنعت نفت به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور تنها در سایه عملکرد یکپارچه زنجیره صنعت توسعه می یابد و برای پیمودن مسیر درست، همیاری و همفکری همه دست اندرکاران مد نظر است.

معاون وزیر نفت به زحمات رکن الدین جوادی، مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و گفت: در این چند ساله با زحمات همه کارکنان در همکاری با مدیرعامل شاهد شکوفایی صنعت و به نتیجه رسیدن بسیاری از پروژه های توسعه ای و افزایش تولید و صادرات در دوران پسابرجام بوده ایم و از همه همکاران انتظار دارم همانند سال های گذشته با تلاش دلسوزانه در کنار ما باشند و با قدرت بیشتر برای به دست آوردن جایگاه اصلی شرکت ملی نفت ایران در عرصه جهانی فعالیت کنند.

وی توسعه پارس جنوبی و تکمیل فازهای آن و همچنین توسعه میادین غرب کارون را از برنامه های ویژه مدیرعامل در دوره جدید بر شمرد و گفت: برای تکمیل این پروژه ها با برنامه ریزی تمرکز خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن با تکمیل آن ها به افزایش تولید نفت و گاز کشور کمک کنیم.

کاردُر برنامه های خود برای مدیریت شرکت ملی نفت ایران را تشریح کرد و گفت: به عنوان نخستین اقدام با برنامه ریزی و اولویت بندی فعالیت ها، برای توسعه بیشتر صنعت تلاش می کنیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا