بورسبورس اوراقخودرو

افزایش ۲۹۰ درصدی زیان هر سهم شرکت سایپا «خساپا»

نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶؛

شرکت سایپا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۴۲۲ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲۹۰ درصدی زیان را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا،  شرکت سایپا با سرمایه ۳۹ هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سایپا در دوره یاد شده، مبلغ ۵۵ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۴۲۲ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۲۹۰ درصد افزایش زیان داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت سایپا نسبت به گزارش حسابرسی نشده، ۱۴ درصد افزایش زیان به سبب افزایش سایر هزینه های عملیاتی مشاهده می‌شود.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت ۶۷ هزار و ۲۳۵ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

خساپا” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۱ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۹۰ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

شرکت سایپا در صورت های مالی ۱۲ ماهه تلفیقی، زیان هر سهم را ۲ هزار و ۱۴۰ ریال و زیان خالص را ۹۲ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا