بانکبانک و بیمه

مجمع عمومی عادی و فوق العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

 

مجمع عمومی عادی سالانه بانک قرض الحسنه مهرایران در سومین سال متوالی به عنوان نخستین بانک در شبکه بانکی کشور با حضور نمایندگان صاحبان سهام، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و د

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، برگزاری مجمع عادی سالانه بانک در ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور نمایندگان صاحبان سهام رسمیت یافت.

بر اساس این گزارش، پس از قرائت گزارش هیات مدیره و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در مورد صورت های مالی سال منتهی به تاریخ ۲۹/ ۱۲/ ۹۷، در خصوص محورهای مطرح شده تبادل نظر صورت گرفت و صورت های مالی سال ۱۳۹۷ به تایید مجمع رسید.

استماع گزارش هیات مدیره و ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در مورد صورتهای مالی سال منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ۹۷، بررسی و تصویب صورتهای مالی، تصمیم گیری در زمینه تقسیم سود، انتخاب روزنامه های کثیر الانتشار، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی بانک برای سال مالی جاری و تعیین حق الزحمه آنها از جمله محورهایی است که در مجمع عمومی عادی بانک قرض الحسنه مهرایران به تصویب اعضاء رسید.

شایان ذکر است، علاوه بر حضور نمایندگان بانک های سهامدار در این جلسه، برات کریمی نماینده بانک ملی ایران به عنوان رئیس، حامد هیئت داودیان نماینده بانک سپه، بهروز اعتمادی نماینده بانک صادرات و سید نقی شمسی نماینده بانک ملت به عنوان ناظر و همچنین دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز به عنوان منشی در جلسه مجمع حضور داشتند.
 
بر اساس این گزارش، افزایش ۵۵ درصدی منابع قرض الحسنه بانک، افزایش ۶۴ درصدی تعداد تسهیلات اعطایی نسبت به مدت مشابه، پرداخت بیش از یک میلیون و ۲۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و افزایش تعداد مشتریان به بیش از ۶ میلیون و ۵۳۰ هزار نفر از دستاوردهای سال ۱۳۹۷ بانک قرض الحسنه مهرایران اعلام شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا