صنعتصنعت، معدن، تجارت

بیست و یکمین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی

بیست و یکمین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ایران” با موضوع ” توسعه قابلیت های مدیریت منابع انسانی در رویارویی با چالش های سال ۱۳۹۸″ با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی شرکت (سازمان و کارکنان) با حضور مقامات استانی و مدیران ارشد، سیاستگذاران، متخصصان و کارشناسان منابع انسانی سراسر کشور روز‌های ۹ و ۱۰ مرداد ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید

گفتنی است؛ از سال ۸۱ تا کنون ۱۴ دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی در تهران و ۲۰ همایش عرصه یاد گیری در استان‌های کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده که طی آن ۹۸۶ تجربه و ۳۷۸۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل شده است که از این تعداد بالغ بر ۶۵۰ تجربه و مقاله در رویداد‌های مذکور ارائه شده است.

همچنین ۱۸ هزار نفر از اساتید و متخصصین وصاحبنظران و علاقمندان به حوزه مدیریت منابع انسانی در این رویداد‌ها شرکت کرده اند که حاصل آن بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر ساعت آموزش و یاد گیری بوده است. حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان از بخش خصوصی، ۴۰ درصد از بخش دولتی و ۳۰ درصد هم از جامعه بزرگ زنان کشور بوده است.

در این همایش ضمن ارائه ۱۵ تجربه داخلی در حوزه منابع انسانی ، سه تجربه بین المللی در این حوزه نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا