خودروصنعت، معدن، تجارت

حضور فعال زنجیره تامین ایران خودرو در نخستین نمایشگاه ضرورت های ساخت داخل و رونق تولید

گروه صنعتی ایران خودرو در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید،‌ با نمایش نیازمندی‌های زنجیره تامین و به منظور دعوت از سازندگان و شرکت های دانش بنیان برای همکاری در زمینه تعمیق ساخت داخل و کاهش ارزبری مواد و قطعات حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایکوپرس، این نمایشگاه که در سال رونق تولید به همت وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می شود،‌ زنجیره تامین ایران خودرو با هدف تبیین استراتژی های جدید گروه صنعتی ایران خودرو در رشد و توسعه زنجیره تامین، نمایش نیازمندی ها جهت استفاده از توانمندی های داخلی، تعمیق ساخت داخل و کاهش میزان ارزبری مواد و قطعات خودرو و همچنین توسعه محصولات جدید با استفاده از توان طراحی شرکت های تامین کننده قطعات، حضور خواهد داشت.

برمبنای این گزارش، نمایش قطعات مورد نیاز در مگاماژول ها،‌ نمایش نیازمندی ها در بخش های قالب و ابزار، نیازمندی های مواد اولیه شامل مواد فلزی و غیرفلزی، ارایه فرآیند شناسایی، ارزیابی، انتخاب و ارتقای سازندگان و نمایش نیازمندی های شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو برنامه عملیاتی ایران خودرو در این نمایشگاه خواهد بود.

حضور فعال زنجیره تامین ایران خودرو در نخستین نمایشگاه ضرورت های ساخت داخل و رونق تولید

افزون بر این، سامانه فراخوان جهاد خودکفایی که در راستای تحقق اهداف و سیاست های تعیین شده در اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و همچنین بهره مندی از توان استعداد و دانش متخصصان متعهد کشور طراحی شده در دسترس مراجعین علاقه مند به حوزه طراحی و ساخت قطعه قرار خواهد گرفت.

ایران خودرو درصدد است تا در دوران سخت تحریم های ظالمانه به منظور حمایت از توسعه تولید ملی بر پایه فن آوری های برتر در عرصه صنعت از تمامی صنتعگران و دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان و نخبگان برای همراهی در جهاد خودکفایی دعوت به همکاری کند. برهمین اساس این سامانه را در پایگاه اینترنتی شرکت ساپکو تحت عنوان جهاد خودکفایی در دسترس کاربران قرار داده و در نمایشگاه ضرورت های ساخت داخل و رونق تولید نیز امکانات نام نویسی قطعه سازان واجد شرایط را فراهم کرده است.

در این سامانه فهرست قطعات مورد نیاز در زنجیره تامین ایران خودرو به همراه مشخصات فنی و جزئیات کامل در اختیار کاربران قرار گرفته است.
گفتنی است، زنجیره تامین ایران خودرو از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه جاری در فضای هزار متر مربعی در سالن ۳۸B نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است. بخشی از قطعات دیزل نیز که جزو نیازمندی های شرکت ایران خودرو دیزل است نیز در همین سالن به نمایش درآمده است.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا