بانکبانک و بیمه

استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون سبب بهبود وضعیت استان می‌گردد

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون عنوان کرد:

عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون: استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون و داشتن هدف و برنامه مدون سبب اصلاح و بهبود وضعیت استان می‌گردد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از شعب بانک توسعه تعاون استان کردستان در جلسه شورای اداری مدیریت استان با تأکید بر اهداف تعیین‌شده توسط مدیرعامل بانک طی سال جاری مبنی بر تلاش مستمر کارکنان جهت اصلاح ترازنامه، کاهش بهای تمام‌شده پول در این رابطه اظهار داشت: طبیعتاً در راستای رسیدن به هدف تعیین‌شده، شعب می‌بایست برافزایش درآمدهای غیر مشاع و تجهیز منابع ارزان‌قیمت تمرکز نمایند.

وی همچنین با توجه به عملکرد مناسب استان درزمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی در این خصوص افزود: می‌توان از ظرفیت این‌گونه تسهیلات در راستای ماندگاری منابع دریافت‌کنندگان تسهیلات به‌عنوان مشتریان بالقوه بانک باهدف ارائه خدمات بانکی درخواستی آن‌ها نظیر صدور ضمانت‌نامه استفاده نمود.

وی در ادامه به افزایش تعامل و همکاری و برگزاری جلسات اداره با فواصل زمانی مناسب جهت تبادل اطلاعات روسای شعب با مدیریت و کارشناسان اداره به‌عنوان فاکتور مهم در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم‌گیری یاد نمود و خاطرنشان کرد: همکاران باید از هر فرصتی جهت برقراری ارتباط مناسب با یکدیگر و بالا بردن سطح دانش اطلاعات خود بهره گیرند.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون همچنین به وصول مطالبات و جلوگیری از افزایش مطالبات غیر جاری تأکید نمود و در این رابطه تلاش مدیریت و برنامه‌ریزی کلیه کارکنان را در هر سطحی لازم دانست.

نجفی ضمن تقدیر از تلاش کارکنان شعبه شهید تعریف به دلیل برخورداری از عملکرد مناسب در پایان خردادماه ۹۸ در ادامه اظهار امیدواری نمود که با تلاش مضاعف کلیه همکاران شاهد افزایش تعداد این‌گونه شعب باشیم.

شایان‌ذکر است کریم میرزا خانی مدیر امور شعب نیز در این جلسه با اشاره به مسئولیت ذاتی بانک توسعه تعاون درزمینه پرداخت هفتاد درصد از تسهیلات به بخش تعاون بر به‌کارگیری راهبردهای هفت‌گانه و اجرای صحیح و بهینه برنامه‌های تدوین‌شده در راستای اصلاح و بهبود ترازنامه تأکید نمود.

در ادامه جلسه باجلانی مدیر شعب استان کردستان نیز ضمن تشکر از حضور عضو هیئت‌مدیره و مدیران ستادی با اشاره به عملکرد مناسب استان در پایان سال ۹۷ و کاهش چشمگیر NPLاظهار امیدواری نمود تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت کلیه پرسنل، شاهد موفقیت روزافزون استان باشیم.

گفتنی است در این سفر مهدی احمدی مدیر امور بازرسی، حسن تاجیک مدیر امور مهندسی- پشتیبانی نیز عضو هیئت‌مدیره را همراهی می‌کردند.

   

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا