ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

شاپ با معرفی نسخه جدید اپلیکیشن خود در بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد

شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ)  برای دومین سال پیاپی به عنوان حامی در بزرگترین رویداد حوزه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات کشور (الکامپ) شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت تراکنش همراه ایمن (شاپ)،، نسخه جدید اپلیکیشن شاپ با خدمات جدیدی مانند پرداخت عوارض جاده‌ای، خرید بلیت الکترونیک مترو، خرید شارژ و بسته اینترنتی و پرداخت قبوض در این نمایشگاه به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

همچنین تازه‌ترین راهکارهای این شرکت با محوریت POS 2.0 شامل صندوق‌های فروشگاهی، کیوسک‌های سفارش، کارت‌خوان‌های اندرویدی و دستگاه کارت‌خوان موبایلی در غرفه شاپ در الکامپ بیست‌‎وپنجم در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

ببینید: نگاهی به آخرین فهرست کسب‌وکارهای بانکی، پرداخت، شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌های فین‌تک حاضر در الکامپ ۹۸

شاپ، به‌عنوان اولین اپراتور تخصصی صندوق‌های فروشگاهی هوشمند به‌طور تخصصی در این حوزه و همچنین اپلیکیشن فعالیت می‌کند. این شرکت به‌تازگی مجوز پرداخت‌یاری خود را از شاپرک دریافت کرده است.

غرفه شاپ در سالن ۳۸ (آلمان) نمایشگاه بین‌المللی به مدت ۴چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. همچنین کارشناسان جذب و استخدام این شرکت و توسن تکنو، در غرفه این شرکت واقع در بخش الکامپ جابز (سالن ۲۷) آماده ارائه اطلاعات به کارجویان و علاقه‌مندان درباره جدیدترین موقعیت‌های شغلی خواهند بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا