بانکبانک و بیمه

بانک شهر حامی جشنواره فیلم شهر

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از حمایت بانک شهر از این جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره فیلم شهر مورد استقبال بسیاری از هنرمندان است و چنین اقدام فرهنگی از سوی این بانک قابل قدردانی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، هاشم میرزاخانی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فیلم شهر در پردیس ملت پایتخت گفت:۱۶۶ فیلم از ایران و ۱۳۴ فیلم خارجی در این جشنواره نمایش داده می‌شود.
 بانک شهر حامی جشنواره فیلم شهر
وی افزود: هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه برگزار و همزمان با آن گالری تجسمی جشنواره نیز افتتاح خواهد شد، در این نمایشگاه ۵۵ اثر نقاشی و عکس از ۵۰ هنرمند به نمایش گذاشته خواهد شد.
میرزاخانی با اشاره به برگزاری مراسم های نکوداشت و بزرگداشت‌ این جشنواره تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه جشنواره، آیین نکوداشت استاد مرحوم جمشید مشایخی را خواهیم داشت، همچنین برای استاد علی نصیریان، داریوش اسدزاده، مسعود رایگان، رویا تیموریان و پروانه معصومی نیز بزرگداشت برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: از آنجا که در شهرها انسان های مهمی زندگی می کنند که نقش آنان در زندگی شهروندان بسیار محسوس است، در این دوره از آتش نشانان، اورژانس، خدمات شهری و پلیس راهور چهار نفر به عنوان برگزیده تجلیل خواهند شد.
میرزاخانی در ادامه با قدردانی از حمایت های گسترده بانک شهر از هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر،اظهارکرد: این بانک در این دوره حامی بسیار محکمی برای جشنواره است.
وی تصریح کرد: بانک شهر به عنوان بازوی شهری سال‌هاست فعالیت دارد و مسئولان بانک در این دوره تعامل مناسبی با ما داشتند که این اقدامات قابل تحسین و شایسته قدردانی است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا