بانکبانک و بیمه

مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۷ صندوق کارکنان پست‌بانک‌ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به پایان ۱۳۹۷صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان پست‌بانک‌ایران با حضور دکتر شیری مدیرعامل این بانک و رئیس مجمع صندوق و اعضا هیأت‌مدیره و بازرس قانونی صندوق مذکور برگزار و صورت‌های مالی مربوطه تصویب و مقرر شد ۶۵ درصد سودخالص بین اعضای صندوق توزیع و مابقی نیز در مانده سپرده‌های آنان نزد صندوق لحاظ گردد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، دکتر شیری در این جلسه بر استفاده بهینه از فرصت‌های موجود برای انجام سرمایه‌گذاری‌های سودآور درراستای افزایش رفاه هرچه بیشتر کارکنان از امکانات جدید تأکید کرد.

وی افزود: دستورالعمل‌های صندوق باید براساس مأموریت ها و کنترل‌های داخلی اصلاح شود تا براساس آن رشد دارائی‌های صندوق به حداکثر برسد.
داود قزلباش مدیرعامل صندوق مذکور نیز در این جلسه به تشریح فعالیت‌های انجام‌شده و عملکرد مالی این صندوق برای دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند‌ماه ۱۳۹۷پرداخت. و گفت: این صندوق با توجه به توانائی‌ها و ظرفیت‌های موجود در بانک می‌تواند زمینه‌های کسب درآمد بیشتر در راستای افزایش سطح رفاه کارکنان را به‌همراه داشته باشد.
همچنین در ادامه جلسه؛ دیگر دستورات بررسی و روزنامه‌‌ دنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه‌ رسمی این صندوق جهت درج آگهی‌‌‌ها تعیین شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا