ارتباطات و فناوري اطلاعاتبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

معرفی راهکارهای امنیت ابری ویژه بانک‌ها و موسسات مالی در الکامپ ۹۸

ابر آروان، عرضه‌کننده خدمات زیرساخت یکپارچه ابری در ایران خبر داده که در الکامپ ۹۸ راهکارهای امنیت ابری خود برای بانک‌ها، مؤسسات مالی، کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های تأمین سرمایه و استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک را معرفی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت،در سال‌های اخیر راهکارهای امنیت ابری برای مقابله با تهدیدات سایبری به بازار عرضه شده‌اند. در این میان عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین مالی همواره در معرض این حملات به‌ویژه حمله منع سرویس توزیع‌شده یا DDoS هستند.

چندی پیش این شرکت زیرساخت ابری، از عرضه فیچر اوپن سسمی برای Remote Key offloading خبر داده بود که به کمک آن بانک‌ها و مؤسسات مالی دیگر نیازی به در اختیار قرار دادن کلید خصوصی‌شان نزد این شرکت نخواهند داشت و می‌توانند به‌راحتی و با پایبندی به الزامات قانونی بانک مرکزی، از محصولات شبکهٔ توزیع محتوا و امنیت ابری استفاده کنند.

ابر آروان با عرضه هشت محصول حوزه ابری از جمله شبکه توزیع محتوا یا CDN، DNS ابری، سامانه امنیت ابری، پخش زنده ابری، پلتفرم ویدیو، تبلیغات ویدیو، رایانش ابری و فضای ذخیره‌سازی ابری، تنها عرضه‌کننده زیرساخت یکپارچهٔ ابری در ایران است.

رویداد الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیر ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ابر آروان در سالن شماره هشت این نمایشگاه حضور دارد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا