بانک و بیمهبیمه

در مجمع عمومی عادی بیمه نوین، سهامداران به سود رسیدند

در پی عملکرد مناسب مالی و سرمایه‌گذاری

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین صبح روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه جهت بررسی و تصویب صورت­‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود با حضور بیش از ۷۲ درصد سهامداران در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، در این مجمع، ابتدا عیسی شهسوار خجسته به‌عنوان رئیس جلسه، سیدحسین خاتمی؛ نماینده بانک اقتصاد نوین و همایون باقری طاری؛ نماینده مجموعه توسعه صنایع بهشهر به عنوان ناظران جلسه، نرگس پولادی به عنوان نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی موسسه حسابرسی رایمند و همکاران و شقایق دیلمی پور، مدیر امورمالی بیمه نوین به عنوان منشی جلسه توسط حاضران انتخاب شدند. در این جلسه همچنین مقدمی به عنوان نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ایران و عابدی به‌عنوان نماینده سازمان بورس اوراق بهادار حضور داشتند.

پس از آن، حسین کریم‍‌خان زند، مدیرعامل بیمه نوین به ارائه گزارش هیات مدیره و عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۷ پرداخت.

پس از ارائه گزارش هیأت مدیره؛ گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ­‌های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و بازرس، صورت­های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، عملکرد هیات مدیره و در نهایت تخصیص و تقسیم سود ۳۰ ریالی به ازای هر سهم به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید.

همچنین مبلغ سه هزار میلیون ریال نیز به‌عنوان حق‌الزحمه حسابرس قانونی و بازرس مستقل تعیین شد.

در پایان نیز موسسه حسابرسی رایمند و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه اطلاعات نیز، بار دیگر به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شدند.

گفتنی است؛ در بخش دیگری از این مجمع عمومی، با رای سهامداران و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه نوین، مبلغ سه هزار میلیون ریال به عنوان بودجه فعالیت­‌های حوزه «مسئولیت اجتماعی» در نظر گرفته شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا