بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مدیران ارشد بانک رفاه کارگران از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، یکشنبه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک رفاه کارگران از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، این بازدید با حضور فرشید فرخ‌نژاد، عضو هیئت‌مدیره، ضیاءالدین حجاری، مدیر امور فناوری اطلاعات، عباس سلیمیان، مدیر امور پشتیبانی و تدارکات، احمدرضا مهدویانی، رئیس خدمات نوین، حسین روح‌بخش، معاون تدارکات، کوروش محمدی‌زاده، مسئول فنی پایانه‌ها و سیستم بانک رفاه کارگران و محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، حمید همتی، قائم‌مقام مدیرعامل، جمشید آزاده، قائم‌مقام معاون فروش و امور مشتریان، کامران دارابی، مدیر فروش سرویس، امید شاهرخی، مدیر تولید سخت‌افزار و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن خیرمقدم به مهمانان کلیاتی را در خصوص فرآیند پیچیده راه‌اندازی این سایت تولید، بیان کرد. در ادامه نیما خادم‌زاده، کارشناس فروش و امور مشتریان این شرکت، فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو را معرفی کرده و تجارب عملیاتی این شرکت را در پیاده‌سازی راهکارها برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بزرگ و مطرح کشور مرور بیان کرد.

مرور فعالیت‌ها و راهکارهای پیاده‌شده برای بانک رفاه کارگران توسط توسن‌تکنو و ارائه گزارش در خصوص پروژه جاری با این بانک بخش دیگری از این ارائه بود.

.

بازدید از بخش فنی و مهندسی توسن‌تکنو

مدیران ارشد بانک رفاه کارگران سپس با ورود به بخش فنی و مهندسی توسن‌تکنو که به‌تازگی در این سایت تولید مستقرشده از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط همکاران بخش فنی و مهندسی توسن‌تکنو آشنا شدند. بازدید از بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید و آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورداستفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد بخش بعدی این برنامه بود.

در ادامه خط تولید کارتخوان Q80 و همچنین ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌تکنو یعنی دستگاه‌های ATMR مورد بازدید قرار گرفت. راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی یا ATMR توسن‌تکنو در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سهم بازار این محصول را در کل کشور در اختیار دارد. این محصول به‌صورت راهکاری جامع در بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و … نصب و راه‌اندازی شده و موجب افزایش بهره‌وری بانک‌ها از طریق کاهش هزینه‌های پول‌رسانی و پول‌گذاری شده است.

همچنین تشریح راهکار جدید و جامع ارائه‌شده این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک بهای سوخت روی پمپ برای مهمانان بخش دیگری از این بازدید بود. در این راهکار که طی یک همکاری مشترک بین توسن‌تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده است، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به‌صورت مستقیم میسر شده است.

ضمن این که این راهکار دارای تأییدیه‌های لازم امنیتی در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک و همین‌طور گواهینامه‌های مدنظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت است. در ادامه این برنامه، انبار محصولات تولیدی این سایت مورد بازدید قرار گرفت.

.

همکاری مشترک بانک رفاه و توسن‌تکنو در ارائه راهکارهای نوین بانکی

این بازدید در حالی صورت گرفت که بانک رفاه کارگران و توسن‌تکنو طی شش ماه گذشته همکاری‌های مشترکی را در راستای پیاده‌سازی و عملیاتی‌نمودن راهکارهای نوین و فناورانه بانکی آغاز کرده‌اند. تحویل، نصب و راه‌اندازی قریب به ۲۶۰ خودپرداز برای بانک رفاه کارگران طی شش ماه گذشته،‌ جدیدترین همکاری مشترک توسن‌تکنو با این بانک بوده است.

فیلمی کوتاه از حاشیه این بازدید تهیه ‌شده که اینجا مشاهده است. با این توضیح که روی نوار ابزار پخش‌کننده‌ی فیلم، امکان انتخاب کیفیت‌های متفاوت از فیلم با توجه به سرعت اینترنت شما وجود دارد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا