ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بازدید مدیران ارشد اتحادیه های ITU و APT و RCC از همراه اول

مدیران ارشد اتحادیه های ITU، APT و RCC پیش از برگزاری رویداد الکامپ، از بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، معاون دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، دبیرکل اتحادیه مخابراتی کشورهای آسیا و اقیانوسیه (APT) و دبیرکل اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC) عصر امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه با حضور در برج همراه، ضمن بازدید از بخش های مختلف از نزدیک با فعالیت های اپراتور اول تلفن همراه کشور آشنا شدند.

این مقامات مسؤول برای شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که همه ساله توسط ذی نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال برگزار می شود تا با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود بپردازند، به ایران آمده اند.
مدیران ارشد همراه اول در این دیدار به ارائه گزارش عملکرد بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در بخش های مختلف پرداختند و طرح راهبردی و سند استراتژیک تحول شرکت ارتباطات سیار ایران را تشریح کردند.
همچنین در این دیدار برنامه راهبرد همراه اول که با نام «منظومه» در حال اجرا است، تشریح و گفته شد که این برنامه متمرکز بر توسعه زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر آخرین تکنولوژی و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه است؛ همراه اول به دنبال این است تا از رهگذر اجرای این برنامه، نقشی تعیین کننده در گسترش خدمات دولت الکترونیک و سرویس های دیجیتال کشور ایفا کند.
چشم انداز شرکت ارتباطات سیار ایران نیز «تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال» بیان شد.
لازم به ذکر است با توجه به فرارسیدن موعد برگزاری نمایشگاه الکامپ و افتتاحیه این نمایشگاه با حضور وزرای ارتباطات ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه و همچنین حضور ۱۱ هیئت بلند پایه دیگر، همراه اول نیز با شعار «تحقق رویای دیجیتال» به معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های خود در این رویداد بین المللی خواهد پرداخت.
علاقه مندان برای بازدید از غرفه های همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، می توانند ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه به سالن های خلیج فارس و الکامپ جابز نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا