ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ایجاد ۶۸ هزار شغل با برنامه اشتغال و طرح نوآفرین

وزیر ارتباطات ‌و فناوری اطلاعات گفت: از طریق برنامه اشتغال و طرح نوآفرین تا سال آینده ۶۸ هزار شغل ایجاد می‌شود تا رویای تحقق ایران هوشمند به واقعیت تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی محمدجواد آذری جهرمی امروز(۲۷ تیر) در مراسم افتتاحیه الکامپ ۲۵، با اشاره به حضور نمایندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از کشورهای قطر، ارمنستان، عراق و روسیه اظهار کرد: انقلاب صنعتی چهارم معادلات را در جهان ما تغییر داده است.

وی افزود: براین اساس سطح زندگی‌های فردی و اجتماعی ارتقا یافته است؛ به گونه‌ای که امروز مردم بسیاری از کارهای ‌روزمره خود را با یک کلیک انجام می‌دهند.

همچنین بخوانید

آذری جهرمی با بیان اینکه تحول دیجیتال نگرش مدیران به صنایع را تغییر داده و همه به دنبال بهره‌وری هستند، گفت: همین موضوع باعث شده اقتصاد دیجیتال در آینده نزدیک تبدیل به آینده برتر شود. جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با آخرین پیشرفت‌های بین‌المللی به دنبال شکوفایی اقتصاد دیجیتال در کشور است و علی‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا که به دنبال ضربه زدن به ایران است، جوانان ما توانستند غیرممکن را به ممکن تبدیل کنند تا ایده ایران هوشمند با جدیت دنبال شود.

خبر در حال تکمیل است

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا